Parfum de carte, marca Dacia si Publicis
Pentru al saselea an consecutiv, Publicis Romania a continuat parteneriatul de comunicare al participarii Dacia la Targul International de Carte “Gaudeamus”....
Pentru al saselea an consecutiv, Publicis Romania a continuat parteneriatul de comunicare al participarii Dacia la Targul International de Carte “Gaudeamus”....
Campania Coca-Cola dedicata Craciunului 2014 vine cu o inovatie de ambalaj: eticheta se transforma in banda argintie de cadou. Sticla Coca-Cola...
Datorita calitatii imaginilor redate de televizoarele Sony BRAVIA 4K Ultra HD, care ofera de patru ori mai multe detalii decat cele...
Anul acesta Deloitte UK, in parteneriat cu o asociatie de profil, a realizat un studiu intitulat “Advertising Pays”. Aflat la a...
Danone relanseaza iaurtul alb Danone Natural, folosind o reteta noua, ce are la baza doar lapte si fermenti, fara supliment de...
Programul “Meserii pentru Romania”, desfasurat in perioada 15 septembrie - 9 noiembrie, si-a desemnat castigatorii. Trei licee cu clasa a 13-a...
Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates si-a relansat site-ul, cu un layout nou si o structura ce evidentiaza...
Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de...
Edelman a lansat Brandshare 2014, un studiu global despre dinamica dintre consumatori si branduri. Autorii studiului si-au propus sa inteleaga cum...
GfK a lansat GfK FutureWave, o abordare consultativa in cercetarea de piata al carei scop este sa identifice spatii de inovatie...
Heineken a lansat aplicatia “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, ofera consumatorilor romani posibilitatea de a incarca...
Agentiile Rusu+Bortun Brand Growers si Rusu+Bortun Cyber Growers semneaza rebranding-ul companiei de training AchieveGlobal Romania, campania de comunicare a acestuia si...
Hasbro si Monopoly au lansat My Monopoly, noua editie a unuia dintre cele mai populare jocuri de societate din lume. Prin...
Agentia MCCANNPR si-a schimbat modelul de business mizand pe PR-ul de continut. Schimbarea este marcata printr-o noua identitate de entitate de...