Pepsi, în parteneriat cu Simon Fuller și Now United
Brandul Pepsi lansează o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT. Pe...
MarComm
Brandul Pepsi lansează o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT. Pe...
3 din 10 români din mediul urban se declară fericiți, iar 2 din 10 se consideră nefericiți. Relațiile cu persoane apropiate...
Mastering the Music Business - Conference & Showcase Festival, eveniment ajuns la a patra ediție, va avea loc în perioada 20...
Echipamentele inteligente conectate, inteligența artificială și vocea vor transforma universul media în acest an, potrivit celui mai recent raport Kantar privind...
Un business românesc pornit în urmă cu șase ani a ajuns să administreze, numai în 2018, bugete de peste 4 milioane...
[caption id="attachment_29878" align="alignleft" width="579"] John Wright[/caption] În 2018, McCann a obținut pentru a cincea oară titlul de Rețeaua Anului la Golden...
PRO TV prezintă, în premieră, Anii de Sâmbătă Seară, o producție creată de Nae Caranfil în regia lui Dragoș Buliga. Povestea este...
Sute de înscriși, șapte mentori, o gală inedită și un nou val de creatori de conținut. Așa s-ar putea rezuma a...
Cum se împacă noul regulament privind protecția generală a datelor, intrat în vigoare în luna mai a anului acesta, cu Legea...
13 ediții de seri tematice YP, competiții, petreceri, teambuildinguri și traininguri. Sunt rezultatele unei asociații atât de active încât a fost...
IAA România, BRAT și ARMA lansează un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media....
De la ceasuri până la scutiri medicale, clienții eMAG au căutat pe platformă o gamă variată de produse în 2018. Unele căutări...
Începând cu 7 ianuarie 2019, Decathlon lansează proiectul național Experiențe Sportive, cu o nouă platformă online şi un nou sistem de...
Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: ”K-free”, destinată celor care au intoleranță la...