Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

<p> Lui <a href=”http://www.thomaskolster.com “>Thomas Kolster</a> nu-i place publicitatea. Mai exact, uraste 99% din ceea ce se face in publicitate. De la aceasta idee si-a inceput cartea, in care a cautat sa adune 1% dintre campaniile care fac diferenta si

Scoala viitorilor publicitari, editia 2014

Scoala viitorilor publicitari, editia 2014

<p> In perioada 26 septembrie – 25 octombrie 2013 au loc inscrieri pentru cea de-a sasea editie a Scolii ADC*RO , o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii.</p> <p>  </p> <p> Inscrierie se fac online, <a

Crestere de 3,5% pe piata globala de advertising in 2013

Crestere de 3,5% pe piata globala de advertising in 2013

<p> Potrivit celui mai recent raport ZenithOptimedia – Advertising Expenditure Forecasts – piata globala de publicitate va avea o crestere de 3.5% in 2013, aceeasi rata inregistrata in anul precedent cand cresterea consumului de publicitate a fost amplificata de Jocurile

In a relationship sau It’s complicated?

In a relationship sau It’s complicated?

<p> <strong>Multe companii sunt astazi obsedate de o vanzare cat de mica, cu (aproape) orice pret. Dar singura directie corecta (cu atat mai corecta cu cat criza e mai mare) e sa se gandeasca la cum ar putea face vanzare

Davide

Davide

Aneta Bogdan despre Liviu David Pentru cariera mea in marketing, constructia brandului Connex a insemnat o piatra de hotar, iar campania de imagine de brand “Viitorul suna bine” produsa in 1997 – a insemnat (mai presus de movement-ul ideologic generat

Consolidare pe piata de publicitate

Consolidare pe piata de publicitate

<p> Grupul Publicis a semnat un acord final pentru cresterea participatiei la un procent de 51% din capitalul agentiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo.</p> <p>  </p> <p> In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare,

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

<p> Dupa anuntul legat de formarea celei mai mari agentii de activare de brand din lume in iunie 2012, Geometry Global a prezentat recent noua identitate unitara a birourilor din tarile in care activeaza. In Romania, noul grup reprezinta un

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

<p> Dupa campaniile realizate alaturi de McCann Erickson, precum “Noul Rom”, care a reanimat spiritul patriotic, schimband steagul romanesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american sau “Romanii sunt destepti”, o initiativa care a schimbat sugestiile din cautarile Google

O noua bautura energizanta pe piata din Romania

O noua bautura energizanta pe piata din Romania

<p> PepsiCo a lansat in Romania Rockstar Energy Drink in Romania, unul dintre cele mai bine vandute energizante la nivel mondial.</p> <p>  </p> <p> Cu vanzari anuale de peste jumatate de miliard de doze, Rockstar Energy Drink este brandul care

AdVenture a murit! Traiasca Funvertising!

AdVenture a murit! Traiasca Funvertising!

<p> Dupa ce saptama trecuta AdVenture anunta ca s-a inchis la capatul a 10 ani si jumatate de activitate, echipa o ia de la capat sub un alt nume, Funvertising</p> <p>  </p> <p> AdVenture s-a transformat in Funvertising si se