Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

<p> <strong>Se poate vorbi de un brand doar daca entitatea respectiva a reusit sa se individualizeze in mintea celor cu care interactioneaza si pentru ca totul sa functioneze asa cum trebuie trebuie avute in vedere cateva aspecte:</strong></p> <p>  </p> <p>

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce

Noua generatie de consumatori

Noua generatie de consumatori

<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si alte generatii de consumatori – accesul facil si nelimitat la informatie. Greu de atins prin marketingul traditional, functioneaza dupa

Managementul relatiilor publice in Era Conversatiei

Managementul relatiilor publice in Era Conversatiei

Web 2.0 si social media revolutioneaza lumea in care traim si schimba regulile de comunicare. Pascal Beucler, Senior Vice President & Chief Strategy Officer MS&L Group, analizeaza pentru Biz schimbarile care au intervenit in comportamentul si atitudinile consumatorilor, precum si

Cenzura in publicitate

Cenzura in publicitate

Niciun joc nu e posibil fara reguli. La fel este si in publicitate. Pana unde este insa nevoie de reglementare si cand risca aceasta sa se transforme in cenzura? Doi indragostiti stau imbratisati, in timp ce o domnisoara trece pe