Click direct la tinta

Click direct la tinta

<p> <strong>Publicitatea care nu este relevanta nu exista. Corect. Dar cum se poate rezolva problema relevantei? In planificarea media online, targetarea comportamentala este o solutie, iar cand intervine si latura predictiva, mesajul sigur ajunge la tinta.</strong></p> <p>  </p> <p> Un

Lectia Grevei Belgiene

Lectia Grevei Belgiene

<p> <strong>La inceputul anului trecut, 20 dintre marile agentii de Publicitate din Belgia si-au inchis timp de o  saptamana site-urile in semn de protest fata de abuzurile advertiserilor care se intreceau in a organiza “pitch-uri gigant” cu o presiune enorma

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si

Puterea simplitatii

Puterea simplitatii

<p> <strong>“Nu suntem draguti unii cu altii. Suntem eficienti.” Asa isi prezinta Iulian Padurariu echipa MARKS, o noua agentie de marketing care pe o piata aparent sofisticata are curajul sa propuna solutii strategice simple.</strong><br /> <br /> <strong>Ce inseamna MARKS?</strong><br

Drumul de la freelancer la corporatist

Drumul de la freelancer la corporatist

<p> <strong>Am auzit ca BCR cauta sa angajeze un om pe social media la un eveniment dedicat celor mai influenti oameni din social media. Ulterior am aflat de pe Twitter ca bloggerul Alexandru Negrea a devenit Social Media Manager pentru

Pe plus intr-o piata in scadere

Pe plus intr-o piata in scadere

<p> <strong>Pentru cei interesati sa tipareasca reviste si carti in conditii grafice mult peste medie, cele mai bune preturi nu se gasesc nicidecum la tipografii din Romania. Croatia, Serbia, Germania sau Italia sunt cele mai bune optiuni. Iar pentru productia

Creativitate dincolo de cifre

Creativitate dincolo de cifre

<p> <strong>Iesirea din context si folosirea unui suport media inedit sunt doua dintre modalitatile care sporesc considerabil sansele de a atrage atentia asupra unui mesaj. Si, de multe ori, nici nu este nevoie ca bugetul de comunicare sa fie urias

Social media, in lumea managerilor

Social media, in lumea managerilor

Din ce in ce mai multi lideri din mediul de business sparg barierele comunicarii corporatiste si isi cauta un loc in universul retelelor sociale. Un bancher pe blog Venind dintr-o lume cu reguli stricte, Steven van Groningen a ales experienta

(G)localizare in cercetarea de marketing

(G)localizare in cercetarea de marketing

<p> <strong>ISRA Center a devenit membra a celei mai mari retele de cercetare de marketing din lume – un pas important catre resurse si instrumente de lucru despre care oamenii de cercetare din Romania afla numai din carti.</strong></p> <p>  </p>

Twitter nu este un megafon

Twitter nu este un megafon

<p> <strong>100 de milioane de utilizatori, 65 de milioane de tweet-uri zilnic si 190 de milioane de vizitatori lunar sunt cifrele care definesc acum Twitter, un serviciu lansat in urma cu cativa ani pornind de la o idee relative simpla: