Punct și de la capăt

Punct și de la capăt

Zicala sa preferată este “Do or do not, there is no try” și este binecunoscută pasiunea sa pentru kitsch-uri electronice și nu numai, dar și cea pentru KFC, despre care, dacă îl urmărești pe Facebook, nu ai cum să nu

Marketing digital în 2019: individualizat, inovator, responsabil

Marketing digital în 2019: individualizat, inovator, responsabil

Marketingul a cunoscut și cunoaște încă o digitalizare rapidă și dezvoltare exponențială, dând naștere mai multor trenduri și inovații decât, poate, orice alt domeniu din business. În România și în întreaga lume se întrevăd schimbările, oportunitățile și provocările determinate de

O nouă identitate vizuală pentru Häagen-Dazs

O nouă identitate vizuală pentru Häagen-Dazs

Începând cu această lună, înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală. Sub conceptul ”Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat

Publicis a câștigat contul Timișoreana

Publicis a câștigat contul Timișoreana

Contul Timișoreana a fost câștigat de Publicis România în urma unui pitch care a durat mai mult de 6 luni.  ”Timișoreana este unul dintre brand-urile “alea”. “Alea” pentru care ai da orice să lucrezi la un moment dat. Cumva, am

Trendurile  anului 2019

Trendurile  anului 2019

Vorbim deseori despre trenduri. În marketing și în cam tot ce ține de industria de comunicare, este unul dintre cele mai uzitate concepte, dar ce înseamnă în esență un trend și cum poate fi acesta identificat? Și mai ales cum

O româncă la cârma excelenței creative

O româncă la cârma excelenței creative

Călătorește 80% din timp și are birou în fiecare agenție McCann din Europa, adică în peste 30 de țări. Este româncă și este Creative Excellence Manager. După ce timp de trei ani a condus programul de Creative Excellence în McCann

Evenimentul profesioniștilor în marketing

Evenimentul profesioniștilor în marketing

Cum elaborezi un sistem prin care să definești cu certitudine valoarea interacțiunii clientului cu businessul, valoarea canalelor sau ale etapelor din procesul de cumpărare? În plus, specialiștii din industria marcomm-ului se confruntă în ziua de azi și cu o “pâlnie

Joaquin Bonilla, oficial, în echipa Golin

Joaquin Bonilla, oficial, în echipa Golin

Joaquin Bonilla, ex director de creație al Wunderman, este noul Executive Creative Director al agenției de PR Golin. El are o experiență de peste 20 ani în comunicare și din noua poziție coordonează departamentul de creație al agenției, responsabil de

Schimbare în managementul PRO TV

Schimbare în managementul PRO TV

Florin Alexandrescu (ex GroupM România) se alătură managementului PRO TV, în poziția de Chief Business Officer, începând cu data de 1 iunie anul acesta. El va prelua responsabilitățile lui Zoe Vasilescu, care va părăsi compania în cursul acestui an. Pe

Trei noi sortimente de cafea Lavazza

Trei noi sortimente de cafea Lavazza

Lavazza lansează pe piața din România trei noi sortimente de cafea: ¡TIERRA! Bio-Organic, ¡TIERRA! Single Origin Brasile-Cerrado și Perù-Ande, două sortimente din culturi ecologice de cafea din Brazilia și Peru. ¡Tierra! Bio-organic este un blend de cafea provenită din culturi