Debutul unui parteneriat cu… tradiție

Debutul unui parteneriat cu… tradiție

Cu Roxana Memetea, despre management axat pe găsirea de soluții și impactul în business al unui cont global, cu tradiție de peste 40 de ani în rețeaua globală DDB. De la începutul lunii decembrie, DDB România și-a extins portofoliul cu

Pepsi, în parteneriat cu Simon Fuller și Now United

Pepsi, în parteneriat cu Simon Fuller și Now United

Brandul Pepsi lansează o nouă platformă de marketing și un nou slogan în jurul mărcii: FOR THE LOVE OF IT. Pe parcursul acestui an, în peste 100 de țări din toată lumea, va fi lansat un conținut personalizat pentru noua

Studiu Ipsos: Cât de fericiți sunt românii?

Studiu Ipsos: Cât de fericiți sunt românii?

3 din 10 români din mediul urban se declară fericiți, iar 2 din 10 se consideră nefericiți. Relațiile cu persoane apropiate (familie, copii sau prieteni) reprezintă principalul motiv de fericire pentru 57% din locuitorii de la oraș, potrivit unui sondaj

Mastering The Music Business, la a patra ediție

Mastering The Music Business, la a patra ediție

Mastering the Music Business – Conference & Showcase Festival, eveniment ajuns la a patra ediție, va avea loc în perioada 20 – 22 martie 2019, la Hotel Caro și Club Fratelli. Ediția va reuni speakeri români și internaționali, din industria

Tendințe pe piața de media în 2019

Tendințe pe piața de media în 2019

Echipamentele inteligente conectate, inteligența artificială și vocea vor transforma universul media în acest an, potrivit celui mai recent raport Kantar privind tendințele majore care vor modela în 2019 peisajul media pentru branduri, agenții și platforme de media. Raportul identifică 12

Creștere din performance marketing  

Creștere din performance marketing  

Un business românesc pornit în urmă cu șase ani a ajuns să administreze, numai în 2018, bugete de peste 4 milioane de euro pentru promovarea pe Google și Facebook, iar pentru următorii trei ani vizează deschiderea unor birouri proprii la

Povestea generației care a ieșit în stradă în decembrie `89

Povestea generației care a ieșit în stradă în decembrie `89

PRO TV prezintă, în premieră, Anii de Sâmbătă Seară, o producție creată de Nae Caranfil în regia lui Dragoș Buliga. Povestea este una personală, inspirată din studenția regizorului Nae Caranfil, și aduce în prim plan viața și aventurile unor tineri studenți

Start Vlogging

Start Vlogging

Sute de înscriși, șapte mentori, o gală inedită și un nou val de creatori de conținut. Așa s-ar putea rezuma a doua ediție a Next Big Vlogger, prin care Coca-Cola caută vedetele online-ului de mâine din România. Numele lui este

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Conviețuirea dintre GDPR și Marketing: Checklist la 6 luni

Cum se împacă noul regulament privind protecția generală a datelor, intrat în vigoare în luna mai a anului acesta, cu Legea nr. 506/2004 și care sunt detaliile de care trebuie să țină cont profesioniștii din industria de marketing cu privire