Trei noi sortimente de cafea Lavazza

Trei noi sortimente de cafea Lavazza

Lavazza lansează pe piața din România trei noi sortimente de cafea: ¡TIERRA! Bio-Organic, ¡TIERRA! Single Origin Brasile-Cerrado și Perù-Ande, două sortimente din culturi ecologice de cafea din Brazilia și Peru. ¡Tierra! Bio-organic este un blend de cafea provenită din culturi

Au început încrierile pentru Top Social Brands 2019

Au început încrierile pentru Top Social Brands 2019

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS, clasament ajuns anul acesta la cea de-a 11-a ediție. Toți cei interesați să înscrie un brand, agenții sau departamentele de comunicare ale companiilor,  o pot face prin solicitarea unui link de înscriere către

GMP+WEBSTYLER și Timișoreana se despart

GMP+WEBSTYLER și Timișoreana se despart

După 12 ani de colaborare, povestea Timișoreana merge mai departe, dar fără GMP+WEBSTYLER. De contul Timișoreana se va ocupa de acum înainte Publicis. GMP și Timișoreana au câștigat împreună de două ori, consecutiv, trofeul Grand Effie. În acești 12 ani,

Atelier, noua gamă de specialități Hochland

Atelier, noua gamă de specialități Hochland

Hochland relansează gama de brânzeturi maturate în Salina Praid, lansată pe piața românească în urmă cu doi ani. Gama de brânză Praid are de acum înainte o nouă identitate vizuală și un nou nume – Atelier, totul sub umbrela conceptului

Lidl produce mezeluri marcă proprie cu rețetă curată

Lidl produce mezeluri marcă proprie cu rețetă curată

După ce în 2018, Lidl România a eliminat ouăle provenite de la găini crescute în baterii nu doar din sortimentul său, ci și din rețetele produselor achiziționate de la furnizori români, Lidl lansează acum o gamă de mezeluri marcă proprie,

Livrarea gratuită, factor determinant în shoppingul online

Livrarea gratuită, factor determinant în shoppingul online

LiLivrarea gratuită este cel mai important factor pentru români atunci când fac cumpărături online, conform studiului GlobalWebIndex, cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România. Studiul arată, de asemenea,