Există o singură soluție de business care mi se potrivește?

Există o singură soluție de business care mi se potrivește?

Răspunsul la această întrebare este cât se poate de simplu: nu. Mai mult, deși nimeni nu contestă faptul că fiecare business are tipologia lui, există o serie de coordonate ce trebuie luate în considerare atunci când analizăm perspectivele implementării unei

Branding și conversie în era Instagram

Branding și conversie în era Instagram

În realitatea curentă, să aștepți consumatorul să vină spre tine este un lux, și încă unul costisitor. Brandurile trebuie să dezvolte strategic prezențe distincte acolo unde consumatorii se află deja. Instagram este acum rețeaua momentului, cu cea mai mare rată

Mâine, după facultate

Mâine, după facultate

Studenții de astăzi formează un grup mult mai eterogen decât cei de acum 15 sau 20 de ani, când majoritatea managerilor din firmele din România au trecut prin universități. Și lumea de azi este mai pestriță, mai incertă și mai

De la date la informații, cu Power BI

De la date la informații, cu Power BI

Acum un an și jumătate compania în care lucrez a venit cu ideea de a explora acest concept de business intelligence și de a crea propriul produs. În acel moment am zis „why not?” Așa am ajuns să am primul

De la Storytelling la Storyliving

De la Storytelling la Storyliving

Vedem într-o zi nenumărate logo-uri. De ce nu le reținem pe toate și ce au deosebit cele care ne rămân în minte? Probabil au mutat accentul de pe a oferi pe a experimenta și au evoluat ca strategie de marketing

Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Succesul unei organizații vine din investiția pe care o face în oameni. Iar o parte importantă a investiției, în prezent, merge în zona de educație, ceea ce este și beneficiul care generează o mare parte din retenție la nivel organizațional.

Te gândești să îți vinzi afacerea? Iată ce trebuie să știi

Te gândești să îți vinzi afacerea? Iată ce trebuie să știi

Vânzarea afacerii este un pas important atât în viața companiei care o desfășoară, cât și a antreprenorului din spatele acesteia. Fie că este avută în vedere de la început, fie că ideea se conturează sau oportunitatea apare după mulți ani

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Crezi că brandul tău poate trece ”the logo test”? E unul dintre primele lucruri la care ar fi util să te gândești când vrei să începi o strategie de content marketing. de Diana Șerban Content Marketing Institute a publicat recent

România, sezonul următor

România, sezonul următor

Șansa face să mă aflu aproape în fiecare zi în preajma antreprenorilor. Mai mari sau mai mici, mai la început de drum sau mai avansați. Tot șansa face să lucrez și cu manageri din corporații mari. Mai nou, șansa mi-a