Calitate pe plus

Calitate pe plus

Activitatea de customer service in lumea de business s-a schimbat. Serviciile nu mai reprezinta un simplu moft, au devenit o necesitate comerciala. Serviciile de calitate reprezentau in trecut un “factor de igiena”, ceva ce trebuia sa faci pentru a evita

Legatura dintre coaching si networking

Legatura dintre coaching si networking

Oamenii ma intreaba uneori: “Paul, tu esti executive coach. De unde pana unde ai scris o carte despre networking?”. Pentru a raspunde la aceasta intrebare, trebuie sa ne gandim la legatura dintre coaching si networking. Vorbesc in cartea mea, “A

Despre gusturi romanesti

Despre gusturi romanesti

Criza a determinat consumatorul roman sa nu se mai hazardeze atat de usor si sa scoata banii din buzunar, cel mai adesea, in doua conditii – pentru a-si satisface necesitatile de la baza piramidei si pentru lucrurile care ii fac

Serviciile medicale sub impactul Big Data

Serviciile medicale sub impactul Big Data

Un pacient poarta un ceas inteligent, conectat la o platforma medicala de tip cloud care ii monitorizeaza starea de sanatate. Deoarece scopul acestui ceas este de a-i urmari in permanenta tensiunea arteriala, pulsul si nivelul de glucoza, platforma medicala estimeaza

Mall-urile, fata in fata cu chiriasii

Mall-urile, fata in fata cu chiriasii

Comertul romanesc a cunoscut transformari dramatice dupa 1989. Pe scurt, s-a concentrat in Romania in ultimii 25 de ani in centre comerciale si mall-uri, fiecare avand specificul lor si tintind un anumit segment de clienti.  Text scris de Claudiu Costin, proprietar

Sfarsitul managementului la intamplare

Sfarsitul managementului la intamplare

Cati dintre oamenii cu care lucram au functia de “Director de Comunicare” sau “Manager de Comunicare”? Trebuie sa fie sute, daca nu chiar mii.Eufuismul aici, desigur, consta in faptul ca toata comunicarea poate fi “gestionata” sau “directionata” in aceasta era

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Pentru a realiza inovatii de produs care sa aiba succes, trebuie sa stim dinainte ce vrea clientul. Iar cea mai directa cale de a obtine aceste informatii este sa-l lasam chiar pe client sa vorbeasca. DE MATTEO RINALDI SI PAUL GARRISON

De ce “O carte despre networking”?

De ce “O carte despre networking”?

Scriu “O carte despre networking” pentru ca oamenii sa devina constienti de beneficiile intrarii in legatura cu alti oameni, sa invete din greselile pe care le-am facut eu si sa ofer si altora experienta pe care am castigat-o de-a lungul