Interviuri Marketing

Pregatirile pentru MID, pe ultima suta de metri2 min

07/09/2015 2 min read

Pregatirile pentru MID, pe ultima suta de metri2 min

Reading Time: 2 minute

Pe 24 septembrie, la Stejarii Country Club, are loc cea de-a saptea editie a conferintei Marketing in Direct. In febra pregatirilor, Mihaela Petrovan, General Manager al More than Pub si initiatoare a acestui proiect, povesteste despre noutatile editiei de anul acesta.

Mihaela Petrovan_1
Mihaela Petrovan, More Than Pub

Care sunt principalele noutati ale acestei editii?

Cea de-a 7a editie a Conferintei “Marketing in Direct” este axata pe o tema la ordinea zilei: “Marketing digital sau promotii offline – asta-i intrebarea?”. Si va fi un raspuns la intrebarea multor specialisti marcomm. In plus, dupa sase ani in care conferinta s-a desfasurat la Clubul Diplomatic, din acest an facem mutarea la Stejarii Country Club, unde cu siguranta invitatii nostri se vor simti excelent.

Ce inseamna editia de anul acesta in cifre?

13 speakeri, 250 participanti, aproape 8 ore pline de informatie utila.

Cand ati inceput primele pregatiri pentru editia de anul acesta?

Imediat dupa inchiderea editiei trecute, adica din ocombrie anul trecut. Conferinta are loc anual pentru cateva sute de participanti, insa 36.000 specialisi marcomm-sales-management din intreaga tara primesc newsletterele noastre lunare, in care incercam de fiecare data sa venim cu informatii valoroase despre strategiile, tacticile si tendintele din marketing.

Daca pe parcursul pregatirilor ati intampinat dificultati, care au fost acestea?

Nu sunt dificultati, pregatirile si evenimentul Marketing in Direct au mers snur de fiecare data.

Un gand pentru participantii la aceasta editie.

Ne bucuram ca o sa-i revedem (pentru ca majoritatea nu au ratat nicio editie) si le promitem o editie cel putin la fel de interesanta si efervescenta ca si pana acum. Le multumim ca ne dedica o zi intreaga si ii asiguram ca si de data aceasta vor pleca cu un bagaj de cunostinte teoretice si practice.

Care consideri ca este cea mai mare provocare la ora actuala pentru organizatorii de conferinte de business in Romania?

Sunt doua provocari: timpul si banii. Foarte multi specialisti din industria de marketing si comunicare, vanzari si management si-ar dori sa participe, insa nu au timp sau chiar buget alocat pentru astfel de traininguri intensive.

 

Cei care vor sutine prezentari in cadrul editiei de anul acesta a MID sunt: Chris Arnold – fondator, Creative Orchestra; Laura Dragomir – Expert in comunicare si cofondator, Brainguys; Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC; Hortensia Nastase – VicePresident Creative Services, Lowe Group; Iolanda Staniloiu – Owner, IdeaS mark’t;  Andreea Munteanu – Managing Director, Vivid Events2; Despina Andrei – Manager Comunicare si Strangere de Fonduri , UNICEF; Mugur Patrascu – Owner, iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer, Lowe Group; Marius Buiculescu – Managing Director, Atip Design; Alin Angheluta – Manager General Marketing,  Zoom Expert; Stefan Iarca – Country Head, Possible si Mihai Nasaudean – General Manager, Good Afternoon.

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE