fbpx
Marketing

Remarketing pentru blogosfera2 min

09/01/2013 2 min read

author:

Remarketing pentru blogosfera2 min

Reading Time: 2 minute

Webdigital si Standout au derulat a finele anului trecut o campanie cu accent pe impactul tacticilor de remarketing, un un concept dezvoltat de Google la inceputul anului 2010 cand acestia se gandeau cum sa faca sa atraga atentia consumatorilor nehotarati.

Remarketing-ul permite afisarea unor reclame utilizatorilor care au vizitat cel putin o data un anumit website. Aceasta tactita vizeaza identificarea audientei relevante in functie de comportamentul utilizatorului si de interesul acestuia pentru produsele, serviciile sau categoria de continut descrise pe o anumita pagina din cadrul website-ului vizitat.

Proiectul a fost derulat in perioada 20 noiembrie – 10 decembrie 2012 si a implicat 10 blogeri care au acceptat utilizarea remarketing-ului pentru fidelizarea cititorilor (www.bookaholic.ro, www.buhnici.ro, www.clickio.ro, www.digitalsport.ro, www.imperatortravel.ro, www.laviniabiberi.com, www.motivonti.ro, www.nwradu.ro, www.petreanu.ro, www.umbluliber.com).

Proiectul pilot a fost realizat alaturi de raluxa.com, care a atras 588 de click-uri si 163.528 de afisari si a obtinut o rata de 0,36% CTR.

Scopul campaniei realizate a fost cresterea vizibilitatii blogurilor in randul propriilor cititori. Bannerele din cadrul campaniei au atins peste 2.300.000 afisari si au cumulat 5.800 de click-uri, ceea ce aminteste ca instrumentele de marketing online sunt transparente si cuantificabile.

“Loializarea cititorilor e un aspect foarte important pentru blogurile romanesti, unul pe care l-as recomanda tuturor sa se concentreze in 2013, iar remarketingul este unul dintre instrumentele pe care le au la dispozitie pentru asta”, declara Ionut Oprea, director general Standout.

“Am reusit sa popularizam aceasta metoda de segmentare comportamentala si de livrare a mesajelor catre audienta relevanta prin acest proiect. Totodata ma bucura deschiderea de care a dat dovada comunitatea blogerilor pentru realizarea acestei campanii, care poate indeplini obiective concrete si care poate fi dezvoltata cu bugete incepand de la cateva sute de euro”, a declarat Ionut Munteanu, Trainer si Senior PPC Specialist la Webdigital.

Webdigital este agentia de marketing online care protejeaza investitia clientilor sai in campaniile de Pay per Click Marketing, utilizand motorul de cautare Google, Facebook, LinkedIn si reteaua de website-uri partenere Google. Agentia specializata in PPC Marketing isi propune sa vada lucrurile „altfel” in mediul online si sa ofere tuturor categoriilor de clienti, mici, medii si mari, instrumente potrivite pentru promovarea afacerilor lor.

Standout este prima agentie dedicata exclusiv blogurilor, lansata in 2007 pentru a ajuta companiile sa demareze activitati de marketing pe cele mai vizitate bloguri romanesti si pentru a le ajuta in construirea de bloguri comerciale, pe care sa le poata folosi ca instrumente de marketing.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *