Rom Autentic, in lupta pentru romanizare

<p> Dupa campaniile realizate alaturi de McCann Erickson, precum “Noul Rom”, care a reanimat spiritul patriotic, schimband steagul romanesc de pe ambalajul Rom Autentic cu cel american sau “Romanii sunt destepti”, o initiativa care a schimbat sugestiile din cautarile Google despre romani din atribute negative in atribute pozitive sau, cel mai recent, campania “Bucharest not Budapest”, care si-a propus sa elimine confuzia dintre cele doua capitale, Rom Autentic loveste cu o noua campanie menita a sustine inventivitatea romanilor.</p> <p>  </p> <p> Rom Autentic a decis sa romanizeze biscuitii – o inventie a englezilor, si in acest context lanseaza noul Rom Sandvis.</p> <p>  </p> <p> “A devenit deja o traditie pentru Rom sa aiba un mesaj puternic, sa ne aduca aminte de adevaruri despre români – cum ar fi multele inventii care, de-a lungul timpului, s-au materializat departe de tara si meritul a mers la altii. De aceasta data, Rom vine sa provoace prin lansarea unui produs care sa razbune simbolic nedreptatile facute de-a lungul istoriei. Deci nu inventam roata, preluam o inventie de la altii – biscuitii – dar o romnizam, cu gust Autentic Rom”, spune Gabriela Munteanu, Marketing & Trade Marketing Director, Kandia Dulce.</p> <p>  </p> <p> Odata cu acest produs nou, Rom Autentic lanseaza si petitia pentru romanizarea baseball-ului, tot ca un gest simbolic de razbunare fata de sportul nostru national, oina, care a fost preluat si ridicat la rang de show sportiv peste ocean. In petitie, se cere ca americanii sa recunoasca originea romaneasca a baseball-ului: sa cante, macar la un meci oficial, imnul Romaniei in deschidere si sa isi îmbrace majoretele in costum popular romanesc.</p> <p>  </p> <p> Pana pe 10 octombrie, Rom si-a propus sa adune cat mai multe semnaturi, apoi va trimite aceasta scrisoare in America, la Major Baseball League, impreuna cu un CD cu imnul Romaniei in transcriere fonetica si un costum popular pentru majorete.</p> <p>  </p> <p> “Echipa McCann – Rom nu este la prima initiativa de export curajos de genius loci romanesc. Planeta ar face bine sa se obisnuiasca deja cu personalitatea noastra. Romania se claseaza pe locul 15 in lume în exercitarea puterii intangibile (soft power) si doar cu initiative de acest fel ne putem mentine in acest top”, a declarat Sebastian Olar, copywriter McCann Erickson.</p> <p>  </p> <p> Pentru semnarea petitiei, accesati <a href=”http://www.romautentic.ro/razbunareaedulce/#petitie”>aici</a>.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>