Stiri

Sixt Always Yes: 20 de ani de existență pe piața din România

14 nov. 2025 2 min

Sixt Always Yes: 20 de ani de existență pe piața din România

Reading Time: 2 minute

După 20 de ani de evoluție constantă în România, în care și-a menținut poziția de furnizor de top de sevicii integrate de mobilitate, Sixt Always Yes își extinde prezența pe piața auto, prin alăturarea celui mai mai nou dealership Dacia

Dacia Union Motors reunește, într-un mix unic, patru beneficii: un showroom modern care poate acomoda până la șase mașini de demo, reprezentative pentru gama Dacia, o parcare generoasă de 1.000 mp, pusă la dispoziția clienților, cel mai mare service din București, autorizat Dacia Renault și Multimarca, cu specialiști având o vastă experiență în servisarea autovehiculelor Dacia și o echipă formată din șase consultanți de vânzări, în zona de showroom, și peste 30 de profesioniști, în zona de service.

Cu o suprafață totală de 6.000 mp, service-ul Union Motors dispune de 17 posturi de lucru pentru mecanică, opt posturi de lucru pentru tinichigerie și două zone de vopsitorie, la care se adaugă o spălătorie auto și o stație ITP, toate la cele mai înalte standarde, inclusiv dotările specifice mașinilor electrice. 

„După deschiderea dealershipului Renault, Dacia vine să completeze un binom care ne onorează și ne motivează. Sunt mândru că fac parte dintr-un grup care a spus mereu «DA!» implicării sustenabile, dar și dezvoltării și adaptării la o piață atipică și provocatoare, cum este piața auto din România. Cu serviciile potrivite, cu pregătirea de top și cu o echipă puternică sunt convins că viitorul noului dealership Dacia va fi dominat de performanță și success.”

Tal Lahav, CEO, Sixt Always Yes

Dacia Union Motors își întâmpină clienții cu cel mai nou model Dacia, prezent în showroom, și care așteaptă nerăbdător pentru a fi luat la un test drive.

Noul model poate fi încercat în noul dealership Dacia Union Motors din Sos. București – Ploiești, 145, București.

Brandul Dacia face parte din ADN-ul poporului român, fiind o emblemă națională și un brand care se reinventează de peste 60 de ani. Cele mai multe mașini care au traversat România au fost Dacii, iar cei mai mulți români au învățat să conducă la bordul unei mașini marca Dacia. Este un brand care surprinde esențialul și lucrul bine făcut. În acest moment, mașinile Dacia oferă un bun raport calitate-preț. Contrar tendințelor din industrie, prețul unei mașini Dacia este optimizat continuu. O mașină Dacia este o investiție fără compromisuri, spațioasă, practică, modulară și funcțională. Concepute să reziste, mașinile Dacia trec mereu testul timpului, fiind perfect adaptate drumurilor din România.  

Articole pe aceeași temă: