Program

Pe parcursul celor trei zile de workshopuri, conferinte, traininguri si networking specialistii in social media marketing iti vor arata care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta in activitatea de zi cu zi.

ZIUA 1 JOI, 6 Decembrie

  • 13.00 - 14.00 Check-In

    Inregistrarea participantilor

  • 14.00 - 15.00 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 15.00 - 16.00 Cazare participanti

    Cazare participanti

  • 16.00 - 16.30 Conferinta de deschidere a Social Media Snow Camp

    La Paraul Rece intri din prima zi in universul fascinant al comunicarii din aerul tare de munte al online-ului romanesc. Participantii sunt invitati sa se prezinte si sa expuna motivele participarii si asteptarile care-i insotesc la Social Media Snow Camp. In tabara se pune accent pe interactiune si teambuilding. Participantii sunt invitati sa ia in considerare lucrul pe echipe, identificarea si prezentarea provocarilor intalnite in activitatile evenimentului, precum si solutionarea cat mai creativa a situatiilor de criza ce vor aparea pe parcursul exercitiilor din sesiunile practice.

  • 16.30 - 18.30 Directii si tendinte in marketing si comunicare

    Sesiune interactiva care prezinta tendintele in comunicarea companiilor si modalitatile prin care social media ajuta companiile sa aiba campanii de success.

    Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom MediaVestGroup
    ABC, cum lucram cu influencerii?
    Alex Cotet, Regizor, Scenarist, Editor, Sector 7
    Ce campanii prind la public?
    Deliric

  • 18.30 - 20.00 Timp liber

    Timp liber

  • 20.00 - 21.00 Cina

    Cina

  • 21.00 Petrecere Animale in Pijamale

    Party

ZIUA 2 VINERI, 7 Decembrie

  • 08.00 - 09.30 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.30 Adevărul despre social media

    Platformele de comunicare in online creeaza oportunitati fara precedent in diseminarea informatiilor si interactiunea directa cu consumatorii. Creativitatea cunoaste noi orizonturi si oportunitatile sunt nenumarate, cu toate acestea, si riscurile sunt pe masura.

    George Man, Managing Partner, Creative Market
    Gen Z: Noua forta! Cine sunt, ce fac, ce canale media folosesc, ce valori au si cum trebuie sa comunice brandurile cu ei

    Flavian Cristea, Digital Strategist, Grapefruit
    The united clusters of the internet

    Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager, Porsche Romania
    Social Media vs Real Life

    Anamaria Bajan, Executive Director Marketing & PR, Caroli Foods Group
    Probabil cel mai bine platit job in marketing

  • 11.30 - 12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00 - 13.00 Strategie in Social Media

    Promovarea prin intermediul mediilor sociale deschide noi oportunități, dar și foarte multe provocări. Brandurile
    pot acum să intre în dialog direct cu consumatorii, prin urmare se schimbă fundamental atât forma, cât și fondul
    conținutului de marketing. Care sunt noile reguli și cum se pregătesc companiile să facă față noilor realități?

    Ciprian Susanu, Consultant marketing online, Dare Digital
    Un model complet de promovare pe facebook: Workshop-ul va aborda pe larg tema dezvoltării campaniilor pe Facebook trecând prin fiecare etapă: stabilirea obiectivelor, a mesajelor aferente fiecărui obiectiv, a tipurilor de campanii specifice fiecărui obiectiv și măsurarea corectă în fiecare etapă.

    Alexandra Crivat, Integrated Marketing Manager, Metropolitan Life
    Campania #SunaUnPrieten în țara tinereții fără bătrânețe și a vieții fără de moarte

  • 13.00 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 16.00 Exercitiu practic: Cum gandesti si implementezi o campanie de promovare in online?

    Timp de 60 minute, participantii la tabara vor lucra pe echipe, la un exercitiu practic interactiv, pentru a rezolva un brief de campanie in social media.
    Echipele vor fi coordonate de cinci profesionisti cu experienta in campanii derulate in social media. La finalul rezolvarii exercitiului, fiecare echipa va desemna un reprezentat, care va sustine o prezentare a solutiilor identificate, in fata juriului alcatuit din profesionisti de marketing si comunicare din companii active in social media.

  • 16.00 - 16.30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 16.30 - 18.00 Prezentarea proiectelor & Jurizare

    Fiecare echipa va prezenta ideile de campanie identificate. Echipele participante vor putea interactiona cu juriul si vor raspunde intrebarilor din sala ale colegilor si ale reprezentantilor companiei care le-au furnizat brief-ul. Juriul va puncta originalitatea ideilor prezentate, creativitatea si aplicabilitatea solutiilor si va decide echipa castigatoare.

  • 18.00 - 19.30 Timp liber

    Timp liber

  • 19.30 - 20.30 Cina

    Cina

  • 20.30 Petrecere Jameson & Glam Rock Party by UniCredit Bank

    Party

ZIUA 3 SAMBATA, 8 Decembrie

  • 08.00 - 09.30 Mic Dejun

    Mic dejun

  • 10.00 - 11.30 Debate Facebook vs Instagram

    Dezatere moderată de Marta Usurelu, Owner Biz

  • 11.30 - 12.00 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 12.00-13:00 Strategiile viitorului

    Alex Negrea, Owner, Social Smarts
    Tendinte in social media si pe Facebook in 2019

    Cristian Manafu, Manafu.ro
    All about instagram

  • 13.00 - 14.30 Masa de pranz

    Masa de pranz

  • 14.30 - 15.00 Puterea pasiunii

    Cristian Roman, Founder, Taxiul cu Bomboane

  • 15.00 - 16.00 Accelerate Your Creative Advantage on YouTube: stats for Romania, creative principles & exercise

    Teodora Patrauceanu, Agency Account Manager, Google

  • 16.00 - 16.30 Pauza de cafea

    Pauza de cafea

  • 16.30 - 18.00 Concluziile editiei

    Concluzii Social Media Snow Camp

  • 18.00 - 19.30 Timp Liber

    Timp Liber

  • 19.30 - 20.30 Cina

    Cina

  • 20.30 Petrecere Absolut Vodka

    Party

ZIUA 4 DUMINICA, 9 Decembrie

  • 08.00 - 10.00 Mic Dejun & Networking

    Mic Dejun & Networking

  • 10.00 - 12.00 Snow Camp chillout moments!

    Snow Camp chillout moments

  • 12.00 Check Out

    Check Out