Top 3 comenzi Black Friday prin easySales: 8 obiective foto, 480 kendama, 12 recuperatoare de căldură
Reading Time: < 1 minutPlatforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales anunță că valoarea totală a celor peste 131.000 de comenzi înregistrate în 7 noiembrie, de Black Friday, a depășit 31,2 milioane de lei.
Topul celor mai mari trei comenzi înregistrate de Black Friday prin intermediul platformei easySales a fost:
- 8 obiective foto, în valoare de 56.288 lei
- 480 kendama, în valoare de 46.800 lei
- 12 recuperatoare de căldură, în valoare de 38.388 lei
Românii au cheltuit, în medie, 238 lei per comandă de Black Friday.
Într-un top al platformelor, eMag conduce detașat, cu 54,7% din valoarea totală a comenzilor, urmat de site-urile proprii ale magazinelor, cu 33,1%, și de Trendyol, cu 8,6%.
Clasamentul regiunilor, realizat ca număr de comenzi, constă în București, Ilfov, Cluj, Iași și Timiș.
Pe categorii, ca volum și valoare, preferințele românilor pentru achizițiile de Black Friday au fost:
- Casă și bucătărie, cu 29.951 comenzi în valoare de peste 8,7 milioane de lei
- Electronice, cu 24.199 comenzi în valoare de peste 7,3 milioane de lei
- Modă și bijuterii, cu 6.236 comenzi în valoare de peste 1,4 milioane de lei
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducerea automată. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


