Stiri Business Companii by Raiffeisen Bank

Videt deschide un nou showroom de optică, o investiție de 300.000 de euro

10 iul. 2025 2 min

Videt deschide un nou showroom de optică, o investiție de 300.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Videt, parte a grupului internațional Alensa, a deschis cel de-al nouălea magazin din rețeaua sa, în urma unei investiții de 300.000 de euro. Noul showroom de optică din incinta Palas Mall Iași are o suprafață de aproape 300 de metri pătrați utili și este cel mai mare din regiunea Moldovei. În urma deschiderii, compania estimează o creștere de aproximativ 15% a cifrei de afaceri pe zona de retail fizic, în primele 12 luni.

Am ales Iașiul datorită potențialului ridicat al pieței locale, dinamismului orașului și interesului crescut al publicului pentru produse și servicii de calitate în domeniul opticii. Ne așteptăm ca noul showroom din incinta Palas Mall să genereze o creștere de aproximativ 15% a cifrei de afaceri pe zona de retail fizic în primele 12 luni și să atragă cel puțin 15.000 de clienți unici în primul an. Extinderea în offline face parte din strategia omnichannel a companiei, care vine ca răspuns la nevoile clienților noștri. Magazinul fizic completează perfect experiența online pe care o oferim prin intermediul platformei noastre. Suntem lider pe segmentul opticii online din România, mai ales datorită lentilelor de contact unde avem cea mai diversificată ofertă de pe piață, disponibilă permanent”, a declarat Alexandru Alecu, fondatorul brandului Videt.

Afaceri de 16 milioane de euro

Compania operează deja nouă showroom-uri – în București, Cluj-Napoca, Galați, Suceava și Iași – și are în plan extinderea prezenței la nivel național prin deschiderea a încă trei, patru magazine fizice în orașe mari, precum Constanța, Brașov și Timișoara, într-un termen de 12 luni.

Videt estimează pentru 2025 o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, impulsionată de extinderea rețelei de magazine și creșterea comenzilor online. Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 13 milioane de euro, mai mare cu 60% față de 2023.

Noul showroom din Palas Mall Iași, inaugurat oficial pe 9 iulie, oferă clienților o selecție de peste 3.000 de ochelari de vedere și de soare de la mai mult de 50 de branduri de top, lentile de vedere, la care se adaugă un stoc permanent cu cele mai populare tipuri de lentile de contact disponibile pe piață în prezent. Oferta este completată de o gamă diversificată de servicii, precum consultații optometrice gratuite, montarea rapidă a lentilelor în magazin într-o oră, consultanță de specialitate în alegerea ramelor și lentilelor potrivite, ajustări ale ramelor și suport post-achiziție.


Ne adresăm tuturor bugetelor, fără a face compromisuri la capitolul calitate. Un alt punct forte este reprezentat de recurență foarte mare a clienților, datorată serviciilor moderne, prețurilor accesibile și livrării rapide. Spre exemplu, în primele cinci luni din 2025, 96,5% dintre clienții din magazinele fizice ne recomandă. Fidelizarea este o prioritate constantă pentru noi, de aceea punem accent pe respectarea termenelor de livrare, atât pentru comenzile online, cât și pentru cele din magazine, iar echipa noastră este formată din specialiști în optică și consultanți pregătiți să ofere recomandări personalizate”, a mai precizat Alexandru Alecu. 

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: