Studiu Bold: impactul influențatorilor

Studiu Bold: impactul influențatorilor

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete. Pentru a identifica cele mai eficiente metode de amplificare a mesajor generate de aceștia în campaniile de promovare ale brandurilor, agenția Initiative a realizat, în parteneriat

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Care sunt principalele categorii de influentatori din mediul online romanesc? Potrivit studiului “Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group si Cristian Manafu, categoriile sunt: “Profesionistii”, “Persoanele ca noi” si “Celebritatile”. Studiul descrie si rolul acestora in strategiile de comunicare ale brandurilor. “Profesionistii” sunt persoanele cu expertiza intr-un anumit domeniu (Media, IT, Medical etc.). Acestia sunt influentatorii urmariti de cei mai