Kaufland devine sponsorul oficial al Federației Române de Canotaj
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o...
Kaufland se alătură Federației Române de Canotaj în calitate de sponsor oficial și susține eforturile Federației și ale lotului național printr-o...
Culorile au capacitatea de a evoca emoții și de a ne influența stilul personal. Hainele sunt alături de noi din ziua...
Pe 22 iunie are loc prima ediție GPeC în Chișinău, Republica Moldova. Cu o tradiție de 18 ani în România, GPeC...
Magazinul online Ronde.ro a experimentat o creștere impresionantă în cifra de vânzări în ultima perioadă, depășind așteptările. În primul semestru al...
Biz organizează luni, 29 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tendințelor...
Philip Morris International este e companie care se transformă radical, schimbă paradigma unei întregi industrii și construiește branduri pentru viitor. Ce...
Prima reacție a multor companii când situația economică devine dificilă este să taie bugetele de marketing. Această soluție la îndemână poate...
Sarcom, unul dintre cei mai mari jucători locali pe segmentul producției de vopsele și lacuri, se relansează sub denumirea de EVOLOR,...
Spectacolele cu drone au făcut ca unele evenimente să devină virale online și au contribuit la popularitatea lor. Din rațiuni ecologice,...
Există multe modalități de a capta atenția publicului. Marketingul este unul dintre cele mai fundamentale lucruri într-o afacere, deoarece ajută la...
Agenția Goldfish Project a creat și dezvoltat conceptul primului festival de pe Domeniul Regal Săvârșin, Suflet de România, răspunzând provocării lansate...
Creșterea prețurilor și teama de inflație au determinat o bună parte din consumatorii români să își schimbe obiceiurile de consum. Monica...
Biz a stat de vorbă cu Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead Publicis Groupe România, pentru a înțelege mai bine legătura dintre...
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh...