Investitorii 2Performant aprobă planul de expansiune globală a companiei
Planurile de dezvoltare ale 2Performant au intrat în linie dreaptă după ce investitorii și-au dat acordul, pe 22 aprilie, în Adunarea...
Planurile de dezvoltare ale 2Performant au intrat în linie dreaptă după ce investitorii și-au dat acordul, pe 22 aprilie, în Adunarea...
Irina Peptine a fost promovată din luna aprilie în funcția de Director de Marketing Schneider Electric pentru România, Moldova și Armenia....
Profi, rețeaua de retail cu cea mai mare extindere în teritoriu din România, și Footprints AI, startup-ul de tehnologii avansate pentru...
Comitetul European pentru Protecția Datelor a clarificat recent o serie de aspecte esențiale în ce privește publicitatea comportamentală, utilizată la scară...
După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și...
Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de...
Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în...
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul...
Iconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră...
AQUAVIA a lansat campania de imagine „Îmblânzește-ți gândurile acide”, dezvoltată împreună cu Tempo Advertising, prin care susține consumatorii să-și regăsească echilibrul...
În premieră absolută, în această lună, un brand românesc apare, cu sprijinul Institutului de Marketing, în cea mai nouă ediție a...
Lider prin performanță și prin calitatea produselor editoriale, „Ziarul de Iași” lansează noua identitate de brand și noua platformă de comunicare,...
2Performant, companie de tehnologie și lider în soluții inovatoare de e-commerce și marketing afiliat, anunță promovarea Cristinei Angelescu (30 ani) în...
1 aprilie este Ziua Păcălelilor iar brandurile nu ratează ocazia de a transforma această zi într-o oportunitate pentru a-și crește reachul...