Oxygen continuă campania de loializare sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”pentru Vodafone
Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii...
Sub conceptul „Meriți ce-i mai bun”, Oxygen semnează o nouă campanie de loializare pentru Vodafone România, cu accent pe diversele tipologii...
Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut. Fenomenul...
Într-o eră digitală saturată de reclame la jocuri de noroc, campania Joacă, nu jocuri, semnată de Golin România pentru organizația neguvernmentală...
După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și...
Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în...
În perioada aprilie-iulie 2024 Naționala Feminină a României va juca șase meciuri în preliminariile pentru Campionatul European – WEURO 2025. Deși...
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul...
Iconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră...
Empowermentul feminin remodelează modelele de consum și influențează marketingul și narațiunile de brand în jurul valorilor importante pentru femei: raport calitate-preț,...
În lumea asigurărilor, comunicarea riscurilor și incertitudinilor vieții au inspirat dintotdeauna frică pentru că valoarea unei asigurări este mai ușor de...
Primăvara vine cu reîmprospătări inclusiv la nivel de business, sau așa ne place nouă să-i spunem parteneriatului dintre Lidl și MRM...
Kaufland România lansează „Reciclomanii”, un ghid plin de umor despre reciclare, în colaborare cu Times New Roman. Inițiativa își propune să...
Industria de BTL a trecut de la beatitudine la delir, de la foarte greu și senzația de final de joc la...
Mihai Gongu, Chief Creative Officer Cheil Centrade Southeast Europe reprezintă România în Juriul Creativ al White Square International Festival of Creativity....