Program

Programul este în curs de actualizare

Rețelele sociale au devenit locul unde brandurile, personalitățile și utilizatorii se întâlnesc, interacționează și schimbă lumea. Social Media Summit îți oferă acces la cei care gândesc, creează și implementează campaniile de impact din România.

  • 09.00 – 10.00 Înregistrarea participanților

    Înregistrarea participanților

  • 10.00 – 12.00 Sesiunea 1: Provocările din social media în 2018

    Într-o perioadă de suprasaturare și supraexpunere la avalanșe de conținut online, află care sunt cele mai eficiente metode prin care brandurile își pot face cunoscute mesajele și pot ajunge mai aproape de consumatori. Cum potențează social media impactul campaniilor și cum integrezi în mod inteligent tehnologia în strategia de marketing a anului 2018? Nu ai inclus video-ul în strategia de marketing? Nu ai măsurat încă impactul conținutului vizual asupra notorietății și vânzărilor companiei tale? Află de ce anume ai nevoie pentru a transforma conținutul video din cheltuială în investiție cu rezultate pe termen lung.

    Teme:

    • Tendințe în influencer marketing
    • Micro-influencerii: facilitează ei o interacțiune cu publicul țintă mai autentică și mai directă?
    • Reguli de conținut în social media
    • Social Media Advertising
    • Smart Budgeting: optimizarea audiențelor pentru Facebook Ads
    • Visual Content Marketing: Cum creezi o strategie de conținut video cu impact – resurse, tipuri de conținut, live video
    • Vlogging for business

    Speakeri:

    Cristian Manafu, www.manafu.ro – vezi prezentarea aici
    Tudor Galoș, Digital Transformation Consultant – vezi prezentarea aici
    Virginia Oțel, Communication Leader, Garanti Bank România – vezi prezentarea aici
    Tina Crețu, Senior Digital Marketing Manager, KFC – vezi prezentarea aici
    Adela Dan, Head of Content, UM Studios
    Francisc Doboș, Catedrala romano-catolică Sf. Iosif
    Alexander Peyre Dutrey, Ambasada Suediei în România

  • 12:00 - 12:30 Pauză de cafea

    Pauză de cafea

  • 12.30 – 13.30: Sesiunea 2 - Dezbatere: Micro-Influencers versus Macro-Influencers

    Dezbaterea referitoare la audiență “bulk” versus audiență specializată – moderată de Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer Maastricht School of Management România.

    Vom dezbate după regulile competițiilor de formal debate.

    Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.

    Echipa 1:

    Alexandru Negrea, Consultant social media
    Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România
    Alexandru Oancea, Marketing Manager, VEKA România

    Echipa 2:

    Mugur Pătrașcu, Founder, Screen Native
    Paul Markovits, Vicepreședinte de Marketing, URBB
    Simona Pope, Chef & Decorator, Cofetaria Alice

  • 13.30 – 13.45 Lansare Biz Digital Report 2018

    Biz Digital Report 2018 include:

    • Cele mai importante agenții de digital din România
    • Tendințe și evoluții ale pieței de digital
    • Liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă
    • Top cei mai urmăriți vloggeri
    • Top conturi de Instagram
    • Top bloggeri cu care au colaborat agențiile
    • Domeniile in care s-au facut cele mai multe campanii in 2017
    • Bloggerii cei mai prezenti in campaniile din 2017
    • Cele mai importante campanii din 2017

    Prezentare sustinuta de:

    Mugur Pătrașcu, Founder, Screen Native – vezi prezentarea aici
    Marta Ușurelu, Business Owner, Biz – vezi prezentarea aici

  • 13.45 – 14.30 Pauză de cafea

    Pauză de cafea

  • 14.30 – 15.30: Sesiunea 3: Instagram for Business

    La ora actuală, Instagram este cea mai mare platformă de mobile visual storytelling și a ajuns una dintre cele mai folosite rețele de social media în departamentele de marketing și digital ale celor mai mari branduri globale. Cum pot folosi brandurile această platformă și cine va câștiga jocul Instagram în România?

    Robert Katai, Visual Marketer & Content Strategist, Bannersnack – vezi prezentarea aici

    Teme:

    • Cum să creezi strategia de marketing
    • Tactici simple și tool-uri ușor de folosit
    • Statistici la nivel internațional vs Statistici în România
    • Instagram Feed: Photo, Video, Carousel
    • Instagram Stories
    • Exemple Campanii & Actionable Tips

    Sesiune Q&A