Program

Conferinţa dedicată strategiilor de social media ale marilor branduri de pe piaţa locală

  • 9:00 - 10:00 Înregistrarea participanţilor

    Înregistrarea participanţilor

  • 10:00 - 12:00 Sesiunea I

    CUM SCHIMBĂ SOCIAL MEDIA REGULILE ÎN MARKETING?

    Conținutul rămâne elementul cel mai relevant pentru marketing, însă contextul și canalele prin care este livrat s-au schimbat. Află care sunt tendințele în domeniul comunicării digitale și cum poți optimiza folosirea noilor canalelor de social media astfel încât să se integreze organic în strategia ta de comunicare.

    TEME DE DISCUŢIE:
    Social media 360: Platforme – Management – Campanii
    Social Listening & Social Analytics: cum să-ți înțelegi mai bine consumatorii
    Social Response versus Customer Care
    Brand Storytelling pe Instagram
    Video storytelling
    Vânzări sau imagine de brand?

    SPEAKERI:
    Roxana Memetea
    , Managing Partner, DDB România
    Ioana Sigarteu, SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics
    Mugur Patraşcu, Founder, ScreenNative
    Ana Morodan, Influencer & online entrepreneur
    Andreea Blejan,Digital Manager, Premier Restaurants România
    Andrei Ungureanu, Digital Content Manager, Coca-Cola România

  • 12:00 - 12:30 PAUZA DE CAFEA

    Pauza de cafea

  • 12:30 - 14:00 Sesiunea II

    FIECARE VEDE ALTCEVA – DEZBATERE: CLIENT VS AGENŢIE VS CREATORII DE CONŢINUT

    Social media a șters granițele dintre online in offline, iar companiile, brandurile și creatorii de conținut încep să treacă la următorul nivel, în care creativitatea aduce rezultate de business. Dar fricțiunile sunt inevitabile și, de multe ori, colaborarea între client, agenție și creator de conținut creează frustrări care, acumulate, afectează rezultatele campaniilor.

    TEME DE DISCUŢIE:
    Ce așteptări au clienții de la agenții?
    Ce-i nemulțumește și cum putem schimba lucrurile în bine?
    Cum lucrează agențiile și brandurile cu creatorii de conținut?
    Ce le îngrădește creatorilor de conținut creativitatea și care sunt rezultatele pe care marketerii le așteaptă de la ei?

    SPEAKERI:
    Marian Ionescu
    , Head of Social Media, GMP PR
    Bogdan Epure
    , Social Media Strategist, Oxygen Public Relations
    Raluca Duţă
    , Digital Project Manager, L’Oreal Romania
    Bogdan Tomoiaga, Director executiv, Graffiti PR
    Diana Mihăilă, Blogger, dianamihaila.ro

  • 14.00: LANSARE “TOP SOCIAL BRANDS 2017”

    LANSARE “TOP SOCIAL BRANDS 2017”