Stiri

Campaniile Inbound și Outbound, cele mai utilizate module ale software-ului omnichannel Daktela

13 mart. 2023 4 min

Campaniile Inbound și Outbound, cele mai utilizate module ale software-ului omnichannel Daktela

Reading Time: 4 minute

Un serviciu de tip Call Center Omnichannel va face diferența, prin productivitatea pe care o oferă, iar campaniile Inbound și Outbound sunt cele mai utilizate module ale acestui tip de software.

“Pentru o companie care are ca obiectiv îmbunătățirea proceselor de UX, Call Center, comunicare omnichannel și fidelizare clienți, un software de Contact Center și Customer Care este vital. În plus, campaniile de marketing, comunicarea în timp real, monitorizarea și măsurarea proceselor este importantă pentru orice companie. Aplicația all-in-one Daktela este soluția digitală pentru toate conceptele mai sus descrise și aduce plus valoarea oricărui business indiferent de dimensiune sau domeniu de activitate. Pentru eficientizarea proceselor repetitive și îmbunătățirea experienței clienților, în 2023 este impetuos necesar să implementezi în cadrul companiei un astfel de soft bazat pe tehnologie AI.”, susține Raluca Panait, Marketing Manager Daktela România.

Raluca Panait Marketing Manager Daktela RO Call amp Contact Center Software
Raluca Panait, Marketing Manager Daktela România

Campaniile Inbound vizează preluarea și soluționarea apelurilor primite de la clienți sau prospecți și ofer oferă suport înainte, în timpul sau după efectuarea unei achiziții.

Campaniile Outbound sunt axate pe vânzări sau informări specifice și presupun efectuarea apelurilor de vânzare către clienții existenți sau de contactare a potențialilor clienți.

Utilizând un serviciu de tip Call Center Omnichannel, cum este Daktela, fiecare companie eficientizează la maximum comunicarea cu clienții, prin orice canal, într-o singură aplicație. Astfel se reduce  considerabil numărul apelurilor abandonate și a timpului de așteptare, pentru un grad ridicat de satisfacție a clienților.

Diferența între campaniile Inbound și Outbound

Modulul Inbound este utilizat pentru primirea apelurilor efectuate de clienți, care contactează compania pentru suport, prin diverse medii de comunicare.  Spre exemplu, modulul dedicat Inbound gestionează apelurile telefonice ale clienților care doresc să achiziționeze produse sau servicii, să obțină informații suplimentare sau să se raporteze o problemă.

Campaniile Outbound sunt campanii de marketing prin care compania contactează clienții. Acest tip de campanii este utilizat pentru promovare, generare de noi lead-uri și creștere a vânzărilor. Campaniile de Outbound sunt de mai multe tipuri: prin telefon, e-mail, mesaje text, rețele sociale. Obiectivul principal al acestor campanii este achiziționarea un produs sau serviciu.

Ambele tipuri de campanii sunt eficiente în ceea ce privește creșterea afacerii și îmbunătățirea relației cu clienții. Implementarea eficientă a acestor campanii se realizează apelând la un serviciu de tip Call Center Omnichannel, precum software-ul Daktela, cu ajutorul căruia companiile gestionează activitatea, monitorizează campaniile de marketing și oferă o experiență excelentă clienților.

De ce mii de companii utilizează cu succes softul Omnichannel Daktela

Daktela folosește unelte dinamice / AI prin care se rutează apelurile, de fiecare dată, către agentul potrivit, fiind structurată pe cozi de apel și meniuri IVR.

De asemenea, platforma este personalizabilă în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii și se integrează cu alte sisteme și aplicații, pentru a optimiza operațiunile interne.

avantaje

Avantajele campaniilor Inbound

  • Înregistrarea tuturor apelurilor;
  • Numărul nelimitat de ramuri pentru IVR, ce se conectează între ele pentru a forma o structură complex;
  • Un sistem de management eficient al apelurilor pierdute;
  • Configurarea cozilor de apel, pe niveluri  de prioritate, anunțuri personalizate și mesajele de întâmpinare;
  • Pagină de client cu istoricul interacțiunilor, pentru păstrarea comunicării dintre companie și client;
  • Cozile de apel se setatează în funcție de abilitățile și prioritățile operatorilor;
  • Rutarea inteligentă a apelurilor de intrare către agenți;
  • Interconectarea cu aplicații externe (CRM, ERP etc.), pentru a determina modalitatea de rutare în sistem;
  • Integrarea cu operatori externi și de telefonie mobilă.

Avantajele campaniilor Outbound

  • Folosirea sistemului ”drag and drop” pentru crearea scripturilor de apel în cadrul campaniilor;
  • Importarea și exportarea datelor necesare campaniei via API, XLS sau CSV;
  • Înregistrarea istantanee a modificărilor, care oferă posibilitatea creării unui raport de performanță;
  • Configurarea preferențială a modului de apelare pentru fiecare campanie;
  • Descărcarea completă a apelurilor înregistrate;
  • Monitorizarea în timp real a tuturor apelurilor outbound;
  • Integrarea cu sisteme externe (ex. CRM, BI);
  • Rapoarte de performanță în timp real;
  • Baze de numere pentru apelare.

Pe lângă campaniile Inbound și Outbound, alte module importante ale aplicației Daktela includ:

  • Chat: permite companiilor să comunice cu clienții prin intermediul chat-ului pe site-ul web, aplicația mobilă sau alte canale digitale.
  • E-mail: facilitează gestionarea corespondenței cu clienții prin intermediul e-mailului și oferirea unui suport prompt și eficient.
  • Social media: permite companiilor să monitorizeze și să răspundă la mesajele și comentariile de pe rețelele sociale.
  • SMS: facilitează trimiterea mesajelor text automate și personalizate către clienți.
  • Voicemail: permite clienților să trimită mesaje vocale, iar agenților să gestioneze și să răspundă la acestea.
avantajele softwareului omnichannel callampcontact center Daktela

Soluție pentru companii de orice dimensiune

Companiile aflate la început de drum pot beneficia doar de o opțiune simplă de telefonie în cloud Daktela, cu posibilitatea de a extinde ulterior modulele utilizate. Infrastructura Call Center Omnichannel Daktela este utilizată și configurată de companii indifferent de dimnesiune sau domeniu de activitate. Daktela este, în prezent, furnizorul de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1000 de companii internaționale, inclusiv din România. 

Cu o valoare mai mare de 11 milioane euro, Daktela Global este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piața europeană. Compania oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe https://www.daktela.com/ro/prezentare-online/ , timp de 14 zile.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: