Companii PR Stiri

Cât cântărește reputaţia în luarea deciziilor de business?

19 nov. 2019 2 min

Cât cântărește reputaţia în luarea deciziilor de business?

Reading Time: 2 minute

Industria alimentară, IT-ul, retail-ul sau serviciile financiare sunt domeniile care pun preț pe managementul reputației și al comunicării, potrivit raportului global pentru 2020 al Asociaţiei Române de Relaţii Publice din România (ARRP), membră a Organizaţiei Internaţionale a Consultanţelor în Comunicare (ICCO). La polul opus se situează segmentul utilităților publice și sănătatea. În medie, 42% dintre managerii de top sunt de părere că deciziile de business trebuie luate astfel încât reputaţia să nu aibă de suferit.

China, Japonia și Coreea de Sud sunt în topul clasamentului, în timp ce managerii companiilor din Brazilia, Canada și SUA par a fi mai puțin interesați de percepția publicului asupra companiilor pe care le conduc.

CSR, prioritar în Europa de Est

Publicul acordă o din ce în ce mai mare atenție viziunii și modalității în care companiile aleg să se comporte în comunitate. Sustenabilitatea şi schimbările climatice sunt segmentul în care companiile care activează în Europa de Est apelează la serviciile agenţiilor de Relaţii Publice. În clasament sunt urmate de educație și sănătate, subiecte sensibile chiar și pentru amrile orașe.

Tendinţe digitale

Facebook, urmat de Instagram și Linkedin sunt principalele instrumente ale comunicării  B2C la nivel European. Atunci când vorbim de comunicarea B2B, Linkedin se află în topul clasamentului, urmat de Facebook şi Twitter.

Potrivit specialiștilor, cele mai relevante progrese tehnologice vor fi înregistrate în segmentele de măsurare, analiză şi statistică, segmente care permit companiilor și specialiștilor în comunicare să dezvolte strategii îmbunătățite de comunicare. Europa de Est înregistrează cel mai mare progres în privinţa adoptărilor noilor tehnologii, cu un scor de 5,9 din 10.

Raportul a fost realizat în rândul a 600 de CEO ai companiilor cu mai mult de 1.000 de angajați și cuprinde concluziile sondajului derulat la nivel mondial pe aspecte reputaţionale în domeniul comunicării. Raportul defineşte principalele tendinţe globale în domeniul comunicării pentru anul 2020, pe baza răspunsurilor a 3.000 de directori ai agenţiilor de Relaţii Publice, din cele 41 de asociaţii membre ICCO.

Raportul integral poate fi descărcat, gratuit, aici.

Foto: © Egor Kotenko | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: