CSR Stiri

CSR la feminin

13 iun. 2014 2 min

CSR la feminin

Reading Time: 2 minute

AVON Cosmetics Romania a organizat joi, 12 iunie 2014, cea de-a doua editie a conferintei CSR4WOMEN, primul eveniment din Romania dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reuneste specialisti din departamentele de CSR ale unor companii implicate in astfel de proiecte, dar si personalitati publice.

Evenimentul a fost organizat sub forma unei conferinte cu gala de premiere.

Tema celei de-a doua editii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul si parteneriatul intre companii, organizatii si mass media.

Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Republica Moldova) si Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon Romania) au lansat oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platforma Avon de crowdfunding din lume.

Lansarea Programului de Finantare Avon

Prin Programul de Finantare, Avon sprijina initiativele organizatiilor neguvernamentale şi ale institutiilor publice şi private din domeniul sanatatii şi serviciilor sociale. Organizat sub forma unui concurs de proiecte, programul are ca scop depistarea precoce, interventia şi recuperarea in cazul cancerului la san, precum şi spriijinul adresat victimelor violentei domestice.

Runda de finantare proiecte pentru sanatatea sanilor are o valoare totala de 50,000 de dolari, suma cu care vor fi sustinute doua proiecte, unul in valoare de 15.000 $ si celalalt in valoare de 35.000 $; acelasi sprijin este oferit si proiectelor pentru victimele violentei domestice. Formularele de aplicatie, impreuna cu anexele obligatorii, se depun pe platforma www.avon.grantwizard.ro pana in 15 august.

Premiile CSR4WOMEN

Devenite deja o traditie, premiile oferite in cadrul CSR4Women sunt o recunoastere a eforturilor persoanelor publice care se implica in cauze sociale si care contribuie decisiv la succesul unor astfel de actiuni.

Premiile de excelenta au fost acordate Andreei Raducan (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social si implicare in domeniul sanatatii) si lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social si cel mai bun blog de opinie).

Tot in cadrul conferintei, Razvan Diratian (Director General Avon Romania&Moldova) impreuna cu Sorin Tranca (Friends Advertising) au acordat bursele Superscrieri, proiecte jurnalistice pe tema violentei domestice, sprijinite de Avon.

Cele trei proiecte sustinute de Avon sunt Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?, proiect propus de Lina Vdovii si George Popescu, doi jurnalisti independenti care au fugit de unde au putut pentru a face presa onest si cu responsabilitate. Echipa formata din Elena Stancu & Cosmin Bumbut de la Esquire Romania, cei care lucreaza la un multimedia despre cultura romanilor de a-i educa pe copii prin violenta si care anul trecut s-au mutat intr-o autorulota si calatoresc prin Romania in cautare de povesti vor realiza ancheta Fara antecedente penale. Al treilea proiect sustinut este al celor care cred cu tarie ca un jurnalist care intra intr-un subiect greu sau dureros poate aduce mai departe catre cititori mai mult decat compasiune. Poate aduce toleranta, empatie si dorinta de a te schimba sau de a schimba o particica din lumea in care traiesti: Ana Maria Ciobanu , Oana Sandu si Solène Cesbron pentru proiectul Harta violentei domestice.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: