Management

Cum a fost la Zilele Biz 2016?

19 nov. 2016 3 min

Cum a fost la Zilele Biz 2016?

Reading Time: 3 minute

În urmă cu 15 ani, părea o idee nebunească, fără prea mari șanse de reușită: 5 zile de conferințe, abordând 5 domenii distincte. Astăzi, Zilele Biz reprezintă cel mai puternic eveniment business to business din România. Conferința aduce la un loc cei mai importanți lideri de business, manageri de top și profesioniști care au impus ritmul și tendințele din domeniul afacerilor.

Pornind de la sloganul I Shouldn’t Be Alive, ediția 2016 i-a celebrat pe oamenii care reprezintă modele de reușită în lumea business-ului românesc, care nu au capitulat nici în fața autorităților corupte, nici în fața partenerilor neserioși, ci și-au urmat cu ambiție drumul către performanță.

Invitații au vorbit din experiență, nu din cărți, despre cum poți să-ți transformi eșecurile în borne de hotar pe calea spre succes și au arătat publicului, care a venit să îi asculte, cine sunt, de fapt, oamenii ascunși sub costumele business. Cei mai puternici oameni de afaceri din România au urcat pe scena zilelor Biz fără masca perfecțiunii. Au admis că uneori le este greu. S-au emoționat când au vorbit despre momentele determinante ale destinului lor profesional și, cel mai important, au concluzionat că avem speranță, în România.

La Zilele Biz, s-au schimbat sute de cărți de vizită și, deasupra ceștilor de cafea aburindă, s-au proiectat nenumărate colaborări.

Pauzele din timpul Zilelor Biz au avut aromă îmbietoare de cafea oferită de Nespresso, cel mai bun cunoscător al cafelei.

Calitatea sonorizării și faptul că prezentările au rulat fără cusur se datorează partenerului tehnic, compania Five’s.

Ziua 1 // Antreprenoriat

 

Ziua curajului

Ziua dedicată antreprenoriatului a dat startul săptămânii. Pe scenă au urcat oameni curajoși, care au pus totul la bătaie, pentru ideile lor, transformându-le în business-uri de succes. Nu doar echipa Biz a crezut în nevoia de a aduce în prim-plan aceste motoare ale economiei, ci și partenerii care au susținut ziua de antreprenoriat. Este vorba despre: Banca Transilvania, Cris-Tim, Danone, FAN Courier, Farmec, Innova Project Consulting, MedLife, Vodafone.

Ziua 2 // Inovație

Ziua viziunii

Marți, scena Zilelor Biz a aparținut oamenilor care sfidează imposibilul: inovatorii. Ei sunt importanți, pentru că, așa cum a spus chiar unul dintre speakeri, „o inovație generează inovație în lanț, deoarece creând ceva nou, va trebui să creezi un întreg ecosistem pentru inovația ta“. Astfel, spațiul urban este remodelat și viața noastră este constant îmbunătățită. Ziua de inovație s-a bucurat de susținerea următorilor parte­neri: BCR, BOSCH, McDo­nald’s, Austrian Airlines, Philip Morris Trading, Samsung și Telekom.

Ziua 3 // Management

Ziua performanței

Ziua de miercuri, dedicată mana­gementului, a fost una specială. Manageri de top au urcat pe scena Zilelor Biz și și-au recunoscut, poate pentru prima dată în public, slăbiciunile. Au admis că nu poți avea succes fără să faci și greșeli și au mărturisit că ei înșiși au greșit mult. Dar au învățat din greșelile lor și, astfel, au ajunsă să țină în mâini destinele unor companii importante. Ziua de management a avut susținerea: Flanco si Sameday Courier.

Ziua 4 // CSR

Ziua sustenabilității

A patra zi a conferinței a fost despre sustenabilitate, ziua de CSR. A fost o zi plină de energie pozitivă, care a dat cuvântul unor oameni care mută munți. Concluzia zilei? În România, există companii care integrează CSR-ul în strategia de afaceri, reușind, astfel, să fie eficienți în business și să facă totodată ceva pentru viitorul nostru, al tuturor. Partenerii care au susținut această zi sunt: Alpha Bank, Orange și Recolamp.

Ziua 5 // Media & Marketing

Ziua creativității

Vineri, dezbaterea și prezentările pe teme de Media&Marketing au asigurat Zilelor Biz un final la fel de puternic și energic cum le-a fost și începutul. Cei mai creativi pu­blicitari și oameni de marketing din companii și-au exprimat viziunea despre tendințele în strategiile de comunicare ale brandurilor. Aceștia sunt de părere că viitorul este al poveștilor. Storytelling-ul poate împinge brand-urile în față. Ziua de Media&Marketing a beneficiat de susținerea Avon, Discovery, Staro­pramen și UniCredit Bank.

Foto: Vali Mirea 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: