Business Stiri

Didactica Publishing investește 300.000 de euro în 70 de titluri de carte

14 apr. 2021 2 min

Didactica Publishing investește 300.000 de euro în 70 de titluri de carte

Reading Time: 2 minute

Didactica Publishing investește 300.000 de euro în 70 de titluri de carte, acestea incluzând povești, jocuri și materiale educative ce se adresează copiilor de toate vârstele. Dezvoltarea cognitivă, a vocabularului și abilităților de comunicare, a gândirii logice, a creativității și imaginației, explorarea sinelui și a emoțiilor, sunt câteva dintre abilitățile pe care le ating noile titluri Didactica Publishing House.

66% dintre părinții care au răspuns la un sondaj al Editurii Didactica Publishing House au precizat că printre activitățile făcute acasă cu copiii se numără cititul. De altfel, aceleași date arată că 93% dintre părinți achiziționează cărți, jocuri și materiale educaționale alternative pentru a-i ajuta pe copii să aprofundeze diferite noțiuni.

”Doar pentru această primăvară avem programate pentru apariție 70 de noi titluri, iar până la finalul anului estimăm aproximativ 200 de titluri adăugate în portofoliu, cu o investiție totală de 1 milion de euro. Ne axăm pe seriile dedicate lecturii, pe jocuri educaționale, pe cărți care păstează un format atipic și ilustrații spectaculoase. Știm că pentru a-i atrage pe copii spre lectură și învățare prin joc este nevoie să le oferim o experiență specială începând cu coperta cărții, a declarat Florentina Ion, fondator și director general Didactica Publishing House.

Floretina Ion

Investiții pentru autori români

Începând cu luna aprilie, Didactica a inițiat un proiect nou de promovare a autorilor publicați de editură. Astfel, fiecare lună va fi dedicată unui autor român și unuia străin, cărțile aparținând acestora având un preț special. De asemenea, în cazul autorilor români, între 30 și 100 de volume vor avea autograful autorului.

Luna aprilie este dedicată Ioanei Chicet-Macoveiciuc, unul dintre cei mai cunoscuți și îndrăgiți autori de carte pentru copii, aflat în topul vânzărilor din primul trimestru al acestui an cu două titluri. De asemenea, a fost lansată la începutul acestei luni și cea mai nouă apariție editorială semnată de autoare, Vraja ecranelor: Ema și Eric regăsesc planul de joc, care a fost vândută în primele 5 zile în 1.000 de exemplare. În total, aventurile cunoscutelor personaje au fost vândute în peste 150.000 de exemplare.

”Pe lângă cei pe care îi avem deja în portofoliu și care au programate deja apariții editoriale noi și interesante, avem contracte cu alți 7 autori români debutanți. Aceștia vor trata în titlurile propuse emoții precum frica și depășirea acestuia, noțiuni de educație financiară, jocuri de chimie sau scriere creativă și alte subiecte interesante și inedite” a mai precizat Florentina Ion.

Investiția pentru acest proiect ce sprijină autorii români se ridică la peste 70.000 de euro.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: