Orange Romania se schimba

Orange Romania se schimba

Un portofoliu simplificat de abonamente si servicii, o noua promisiune de brand, investitii in retea si noi tehnologii, posibilitatea achizitiei in rate, pe factura, a unui smartphone – acestea sunt noutatile importante ce vor fi implementate de Orange Romania incepand cu luni, 14 septembrie. Brandul Orange promite sa conecteze clientii la ceea ce conteaza pentru ei, in noua realitate digitala.

MagentaONE a atras 150.000 de clienti intr-un an

MagentaONE a atras 150.000 de clienti intr-un an

In primul an de prezenta pe piata romaneasca a brandului Telekom, ofertele de pachete integrate fix-mobil MagentaONE au atras 150.000 de clienti. “Am continuat sa extindem acoperirea de fibra optica, am imbunatatit platforma de televiziune interactiva si am ramas cel mai de incredere partener pentru companii”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania. La aniversarea primului

Vesti bune pentru melomani

Vesti bune pentru melomani

De maine, 15 ianuarie, iubitorii de muzica clasica isi vor putea achizitiona abonamente pentru cea de-a XXII-a editie a Festivalului International “George Enescu”, care se va desfasura in intervalul 30 august – 20 septembrie la Bucuresti  Abonamentele vor fi puse in vanzare din dimineata zilei de 15 ianuarie si au preturi cuprinse intre 2.200 de lei si 170 de lei.

Portocaliu pe plus

Portocaliu pe plus

Grupul Orange a anuntat rezultatele financiare pentru anul 2013. Veniturile inregistrate de Orange Romania in trimestrul al patrulea al anului trecut au fost de 244 milioane de euro. Pentru 2013, veniturile companiei au totalizat 934 de milioane de euro, in crestere cu 1,8% fata de veniturile inregistrate in 2012, pe baza comparabila. La 31 decembrie 2013, Orange avea 10.436.000 de