Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Grupul internațional Notino, din care, în România, face parte retailerul online Aoro, are o nouă persoană responsabilă conducerea activităților de marketing și comunicare. Despre procesul de relansare anunțat azi, la finalul căruia Aoro va deveni Notino, dar și provocările noului job, am discutat, în exclusivitate, cu Gabriela Lungu,  Global Chief Marketing Officer al grupului Notino. Care sunt pașii relansării și

Aoro devine Notino

Aoro devine Notino

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia va prelua denumirea Notino, grupul internațional de care aparține. Primul pas este că, începând cu data de 9 mai, devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în Notino. Schimbarea are rolul de a-i informa