Creativitatea, ca valoare adaugata

Creativitatea, ca valoare adaugata

<p> Creativitate, eficienta si inovatie sunt indicatorii pe care Claudia Mihalascu, Business Unit Director, Ogilvy Public Relations Bucharest, cauta sa-i regaseasca in lucrarile aflate in cursa pentru premiile ADC*RO de anul acesta.  </p> <p>  </p> <p> Foto: Claudia Mihalascu, Business Unit Director, Ogilvy Public Relations Bucharest</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea

Alina Stanciu paraseste managementul Ogilvy PR

Alina Stanciu paraseste managementul Ogilvy PR

<p> Alina Stanciu, actualul Managing Director al Ogilvy Public Relations Bucuresti, se retrage de la conducerea agentiei pentru a prelua o pozitie de Corporate Affairs Director in cadrul unei companii din Romania.</p> <p>  </p> <p> Managementul biroului va fi preluat, incepand cu luna mai 2013, de catre Claudia Mihalascu si Alina Melescanu, odata cu promovarea lor in functiile de Business