Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online, România depășind țări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croația și Bulgaria la procentul de clienți online din total populație, iar comerțul online a crescut anul acesta cu 30% față de 2017, ajungând la 3,6 miliarde de euro. Numărul magazinelor online active în România s-a dublat de la 7.000 în

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

Aproape 40% dintre români preferă să își facă cumparaturile din mediul online datorită prețurilor foarte bune sau ofertelor speciale, potrivit unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro. De asemenea, în topul motivelor se mai află selecția de produse și branduri, livrarea gratuită și garanția ca produsele sunt originale. Peste 35% dintre respondenți declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine,

Comerțul online prinde teren la sate

Comerțul online prinde teren la sate

26% dintre clienții eMAG provin din mediul rural și 18% dintre comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale. Tendința de a adopta acest canal de vânzare este evidențiată de creșterea cu 55% a numărului de comenzi livrate de eMAG în zone rurale în 2017 comparativ cu anul anterior.     Cumpărăturile online, impulsionate de smartphone Majoritatea clienților din zonele rurale care

Black Friday de România – 170 milioane euro

Black Friday de România – 170 milioane euro

Conform estimărilor GPeC, vânzările de Black Friday 2017 din România vor atinge sau chiar depăși pragul de 170 milioane de euro. Sărbătoarea reducerilor, cunoscută și sub numele de “Vinerea Neagră”, a fost organizată pentru prima dată în România în 2011.  Sărbătoarea de Black Friday este extrem de populară în țări precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Franța sau Germania, cei

Record pentru comerțul online din România

Record pentru comerțul online din România

Comerțul online din România a înregistrat, anul trecut, cea mai mare creștere din Europa și se estimează că va atinge, până la finele lui 2017, o valoare de peste 2,5 miliarde de euro. Un studiu realizat de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și dat astăzi publicității tocmai a demonstrat că țara noastră poate ocupa primul loc și într-un clasament

Creștere de 45% pentru eMAG

Creștere de 45% pentru eMAG

eMAG a anunțat pentru 2016 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde lei în România, cu 45% mai mult față de anul trecut, și 3,12 miliarde de lei în toate țările în care grupul are operațiuni. Creșterea a venit ca urmare a investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltarea eMAG Marketplace, care a ajuns în prezent la peste 3500 de selleri.

Aoro devine Notino

Aoro devine Notino

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia va prelua denumirea Notino, grupul internațional de care aparține. Primul pas este că, începând cu data de 9 mai, devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în Notino. Schimbarea are rolul de a-i informa

Robert Berza este noul General Manager al Fashion Days

Robert Berza este noul General Manager al Fashion Days

Robert Berza este, începând din luna aprilie, noul General Manager al Fashion Days pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria. Din noua funcție, se va ocupa atât de Fashion Days, cât și de divizia de fashion din grupul eMAG. Va conduce o echipă de peste 500 de specialiști în retail online și fashion în cele 3 țări în care compania

eMag a mai deschis un showroom

eMag a mai deschis un showroom

eMAG a deschis al doilea showroom din București, în cadrul Galeriilor Titan, de pe strada Liviu Rebreanu nr. 6A din sectorul 3. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua și în țară. Noul showroom a necesitat angajarea a 70 de persoane și are peste 1.500 de produse și accesorii din categorii

O nouă ediție a ghidului de bune practici pentru magazinele online

O nouă ediție a ghidului de bune practici pentru magazinele online

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Asociația Pro Consumatori (APC) și Centrul European al Consumatorilor România (ECC) va elabora o nouă versiune a ghidului de bune practici pentru magazinele online. Anunțul a fost făcut în cadrul unei mese rotunde organizate de ARMO în parteneriat cu APC și ECC pe tema drepturilor