NETOPIA Payments aduce viitorul comerțului digital la București: Commerce Innovation Summit
Într-o lume în care comerțul online este transformat de inteligența artificială cu rapiditate, NETOPIA Payments organizează a doua ediție a evenimentului...
Într-o lume în care comerțul online este transformat de inteligența artificială cu rapiditate, NETOPIA Payments organizează a doua ediție a evenimentului...
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță semnarea Angajamentului Uniunii Europene pentru Protecția Consumatorilor, un cadru de...
La nivel european, ca și în România, optimismul consumatorilor a fost în ușoară creștere în prima parte a anului 2024, conform...
Comerțul electronic din România continuă să se dezvolte accelerat, consolidându-și rolul esențial în economie și în viața de zi cu zi...
Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, deschide peste 45 de posturi vacante în departamentele: Vânzări, Operațional-depozite (București și Oradea)...
Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și...
eMAG aniversează 22 de ani, iar cu această ocazie toată lumea câștigă. Astfel oricine intră pe site sau în aplicație, în...
În contextul digitalizării și a pericolelor generate de accelerarea diseminării informației în online, platforma OLX Business își propune să sprijine managerii...
Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din...
StockBinder, startup-ul românesc care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, țintește o nouă finanţare pentru expansiunea internațională. Compania...
Black Friday 2021 marchează cele mai importante tendințe privind dezvoltarea comerțului online în România. Diversificarea mare a coșului de cumpărături, comenzile...
În ultimul an, volumul cumpărăturilor online a crescut semnificativ, cu 30% conform ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) datorită contextului pandemic,...
În 2020, cheltuielile românilor pentru educație s-au ridicat la 1,8 miliarde de dolari, iar până la finalul anului 2025 acestea vor...
Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în...