1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună

1 român din 2 face cumpărături online cel puțin o dată pe lună

Peste jumătate din românii utilizatori de internet cumpără online cel puțin o dată pe lună (55%), arată studiul cantitativ ”Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în iunie 2018.  Bărbații sunt ceva mai activi decât femeile atunci când ne referim la cumpărăturile realizate online cel puțin o dată pe lună: 59% / vs / 52%. Analizând comportamentul

Românii și cumpărăturile online

Românii și cumpărăturile online

Șase din zece români vor face, anul acesta, cel puțin o achiziție de pe telefonul mobil. Mai bine de jumătate dintre români intenționează să facă cumpărături online direct de pe telefonul mobil, în următoarele șase luni, după cum arată rezultatele studiului „Online shopping de pe telefonul mobil”, comandat de Blugento, o companie clujeană specializată în soluții de e-commerce.   Una

Cumpărăturile online, între calculator și telefon

Cumpărăturile online, între calculator și telefon

Între calculator și telefon, românii încă îl preferă pe cel dintâi pentru cumpărături online, arată o analiză Today’s. Din 2011, sfâșitul toamnei este marcat în România prin numeroase reduceri și campanii dedicate Black Friday, eveniment care a dus la creșterea segmentului e-commerce. Anul acesta a fost cel mai bun pentru retaileri, dar o analiză a agenției de marketing online Today’s,

Femei vs barbati in e-commerce

Femei vs barbati in e-commerce

Actorii cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24, arata un studiu al retailerul online CEL.ro privind comportamentul consumatorului pe sexe si tendintele din e-commerce-ul romanesc pe zona de electro-IT. Referitor la preferintele consumatorilor, interesele barbatilor nu reprezinta

Online e mai bine

Online e mai bine

Produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumparate din magazinele traditionale, arata un studiu realizat de Millward Brown Romania in luna octombrie. Foto: Dreamstime Studiul “Price Index” arata ca preturi mult mai bune in mediul online au fost inregistrate la carti, telefoane si tablete, cu diferente semnificative, de pana la 27%, pe perioada campaniilor