67% dintre români aleg magazinele online din care fac cumpărături în funcție de preț
Prețul produsului este cel mai important criteriu în alegerea magazinului online pentru 2 din 3 români, fiind cu mult mai relevant...
Prețul produsului este cel mai important criteriu în alegerea magazinului online pentru 2 din 3 români, fiind cu mult mai relevant...
Rohlik Group anunță astăzi lansarea Sezamo Xtra, cel mai ambițios program de membru de până acum, care înlocuiește fostul abonament Premium...
Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, tendințele de consum mergând tot mai mult înspre aria digitală. Gadgeturile,...
Supermarketul online Sezamo anunță tendințele de sărbători pe baza cumpărăturilor făcute de către clienți: cozonacul artizanal a fost în topul alegerilor,...
easySales a reunit sute de experți și peste 700 de participanți la a cincea ediție a eCommerce Talks, unde a fost...
Visa anunță atingerea unui prag semnificativ în utilizarea tehnologiei de tokenizare. La nivel global, tokenurile Visa au adus afacerilor din întreaga...
Serviciul de finanțare în 12 rate din eMAG My Wallet, oferit de HeyBlu, este disponibil pentru cumpărături de până la 10.000...
Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, Genius,...
Pe măsură ce Black Friday se apropie, un sondaj recent realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături...
În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil,...
Tinerii aleg cumpărăturile online, atât GenZ, cât și Millennials se concentrează pe aceleași trei categorii: Îmbrăcăminte și încălțăminte, Electronice și Entertainment....
Adopția ecommerce pentru produsele de folosință zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienților eMAG care, în prima jumătate a...
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, face încă un pas înainte în angajamentul său de sustenabilitate, pentru o planetă...
Comportamentul de achiziție online adoptat de români în pandemie s-a păstrat și chiar s-a accentuat în vara acestui an, arată datele...