Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Timișoreana a anunțat continuarea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal (FRF) ca sponsor oficial al Cupei României până în 2022 și a lansat o nouă campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal – cei care îl joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. “De-a lungul timpului, Timișoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înțeles

Un nou brand pentru Cupa Romaniei

Un nou brand pentru Cupa Romaniei

Brandient a creat noua identitate vizuala a Cupei Romaniei la Fotbal — lansata saptamana trecuta, odata cu finala celei de-a 78-a editii. Construind pe esenta pozitiva si plina de speranta a evenimentului, noua identitate interpreteaza trofeul-obiect “cupa”, transformandu-l intr-un simbol aspirational, pasional si modern. Rebrandingul a fost mandatat de noua conducere a Federatiei Romane de Fotbal, ca parte a unui efort mai