Suntem pregatiti pentru Generatia Z?

Suntem pregatiti pentru Generatia Z?

Generatia Z este diferita de tot ceea ce am vazut pana acum. S-au spus multe lucruri despre generatia mileniului, insa Generatia Z este prima generatie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizand social media, tehnologia mobila si cu siguranta primii care au folosit de mici tehnologia video mobila. Daca luam ca referinta infiintarea YouTube, in 2005,

Cinci tendinte in marketing si comunicare in 2016

Cinci tendinte in marketing si comunicare in 2016

In contextul in care tehnologia devine omniprezenta in business iar consumatorii digitali preiau controlul si schimba regulile jocului – atat in online, cat si offline – companiile trebuie sa-si alinieze rapid demersul de marketing si comunicare pentru a se mentine relevante pentru consumator. De Elena Badea Experienta integrata omni-channel: Omni-channel este multi-channel bine facut In Romania, 4 din 10 cumparatori

Colaborarea intre departamente, in crestere

Colaborarea intre departamente, in crestere

54% dintre directorii financiari sustin ca gradul de colaborare cu directorii de marketing s-a instensificat in ultima perioada de timp Relatiile dintre directorii financiari (Chief Financial Officer – CFO) si omologii din departamentele de marketing (Chief Marketing Officer – CMO) a devenit mai apropiata si mai colaborativa in ultimii trei ani. Cu toate acestea, in multe organizatii aceasta transformare nu

Sa inceapa show-ul!

Sa inceapa show-ul!

Industria de media si divertisment a depasit incertitudinile economice generate de recesiunea globala si schimba tactica, renuntand la taierile de costuri si tintind cresterea, se arata intr-un studiu efectuat de EY in randul directorilor financiari din 50 de companii globale de media si divertisment. Foto: Dreamstime Intitulat “It’s Showtime! Digital drives the agenda, data delivers the insights”, raportul arata ca