Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Longevitate bazată pe inovație

Longevitate bazată pe inovație

De 50 de ani, Gerovital se bazează pe un echilibru aproape perfect între inovație și tradiție. Mircea Turdean, directorul general al Farmec, spune că celălalt ingredient al succesului este echipa, iar totul este susținut de investiții atent planificate. Farmec a înregistrat în ultimii ani creșteri de două cifre. Care sunt factorii care duc la astfel de creșteri? Anul trecut creșterea

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea primei game premium din portofoliu – Gerovital H3 Derma+ Premium Care, cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la începerea producției în masă a primei creme cosmetice Gerovital. Gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care cuprinde 10 produse dermatocosmetice dedicate îngrijirii tenului, create în colaborare cu experți din domeniul sănătății.