Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

Studiu: Cum se raportează Generația Z la implicarea socială a brandurilor?

96% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani cunosc cel puțin o companie care s-a implicat sau se implică activ în rezolvarea problemelor cu impact social din România, în timp ce persoanele cu vârste de peste 35 de ani sunt cel mai puțin informate, afirmând că nu cunosc campanii de responsabilitate socială sau companii care să

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie

Kaufland a lansat Newletics, o nouă marcă proprie de articole sportive ce se adresează atât sportivilor începători, cât și celor cu experiență, indiferent dacă se antrenează afară sau în interior.  Noua gamă include articole de îmbrăcăminte și accesorii clasice, cum ar fi tricouri, leggings, șorturi sau încălțăminte, produse pentru antrenamente de alergare, trekking, ski, înot, pentru diferite sporturi cu mingea,

Primul card de fidelitate Kaufland

Primul card de fidelitate Kaufland

Kaufland România a lansat primul său card de fidelitate, acesta fiind o premieră în rețeaua Kaufland la nivel internațional. Ce oferă cardul digital Kaufland? Acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card. Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food. Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare

Kaufland are un nou director de achiziții non-food

Kaufland are un nou director de achiziții non-food

Din luna ianuarie, Kaufland România are un nou director de Achiziții Non-Food. Dan Alexandru Olaru are o solidă experiență de peste 10 ani în compania Kaufland România, în domeniul achizițiilor. El vine la conducerea departamentului Non-Food al companiei, funcție pe care o preia de la Maria Movileanu.   Caracterizat de inițiativă și cu un spirit inovator, a început cariera la

K-free: o noua marcă proprie Kaufland

K-free: o noua marcă proprie Kaufland

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie de alimente fără lactoză și fără gluten: ”K-free”, destinată celor care au intoleranță la aceste substanțe. Noua marcă proprie cuprinde mai multe tipuri de produse pentru o alimentație zilnică fără lactoză sau gluten. O parte dintre acestea, mai exact, pastele, sunt produse în România și distribuite la nivel de grup. Pastele K-free sunt

Mașinile de curse devin electrice

Mașinile de curse devin electrice

Week-end-ul 12-14 octombrie 2018 a adus pentru pasionații de motorsport ultima dublă din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2018. Dincolo de socotelile din culise și de ambițiile pentru podiumuri, marea noutate a Trofeului Opel a fost prezentarea, în premieră, a primului bolid electric construit în România, special pentru cursele de viteză. Este vorba despre un VW Golf GTi,

Kuniboo, prima marcă proprie de îmbrăcăminte Kaufland

Kuniboo, prima marcă proprie de îmbrăcăminte Kaufland

Kaufland lansează Kuniboo, prima marcă proprie de îmbrăcăminte pentru bebeluși și copii de până la șase ani. Clienții pot găsi permanent la raft articole uzuale destinate bebelușilor: tricouri, body-uri cu mânecă lungă sau scurtă, colanți, scutece textile, jucării, prosoape, păturici, bavete, pijamale, căciulițe, dresuri și șosete ș.a. Pe lângă gama de bază Kuniboo, vor exista promoții periodice cu diverse produse

Kaufland, colecție vestimentară în parteneriat cu designerul Cătălin Botezatu

Kaufland, colecție vestimentară în parteneriat cu designerul Cătălin Botezatu

Kaufland România extinde parteneriatul cu designerul român Cătălin Botezatu și aduce în magazinele din întreaga țară o nouă colecție inspirată de cele mai noi tendințe ale verii. Cu un portofoliu de piese vestimentare esențiale și lenjerie de corp pentru bărbați, ce poartă semnătura renumitului designer, colecția vine în întâmpinarea celor care vor să își reîmprospăteze garderoba de vară, fără a

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% dintre furnizorii Kaufland sunt producători români, iar invesțiile în proiectele pentru dezvoltarea comunității depășesc 6 milioane de euro pe an, arată compania, în Raportul de sustenabilitate. “Sustenabilitatea este parte integrantă din modul nostru de business. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile au lansat astăzi programul de finanțare ce va oferi organizațiilor neguvernamentale din România granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro, pe parcursul anului 2018. #ÎNSTAREDEBINE va oferi sprijin organizațiilor din toată țara să deruleze proiecte sustenabile pentru România și care răspândesc în comunitatea lor și aduc beneficiarilor „starea de