Fiecare produs pentru școală cumpărat din Lidl aduce 1 leu pentru Teach for Romania
În perioada 11 august - 7 septembrie 2025, pentru fiecare produs din oferta Din nou la școală cumpărat, Lidl România donează...
În perioada 11 august - 7 septembrie 2025, pentru fiecare produs din oferta Din nou la școală cumpărat, Lidl România donează...
În perioada 11 august – 7 septembrie 2025, fiecare articol din gama „Din nou la școală” achiziționat din magazinele Lidl se...
Începând cu 1 august, timp de o lună, Lidl România acoperă temporar creșterea cotei de TVA la o selecție de produse...
În această perioadă, clienții Lidl România găsesc 5 tipuri de pepeni produși integral în România, de către producători locali, disponibili acum...
Lidl România continuă parteneriatul cu festivalul Beach, Please!, aflat la cea de-a IV-a ediție și organizat, în perioada 9–13 iulie 2025,...
Lidl România testează, în premieră, un nou produs în categoria de pește proaspăt: burgerul de somon Fish Today, singurul burger cu...
Grupul german Schwarz, proprietarul rețelelor Kaufland și Lidl, intenționează să preia pachetul majoritar de acțiuni al companiei Supermarket La Cocoș, potrivit...
Lidl România lansează o colecție vestimentară special creată pentru Electric Castle, inspirată din varietatea și prospețimea sortimentului său de alimente. Prin...
Lidl România anunță că, începând de joi, 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la...
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin, în orașul Ineu, județul Arad, pe data de 19 iunie....
Lidl susține sănătatea generațiilor viitoare de femei printr-un nou program european de fotbal dedicat tinerelor. Programul este organizat de Lidl ca...
Clienții Lidl vor descoperi o selecție specială de peste 63 de produse autohtone disponibile temporar (in-and-out) – de la specialități din...
Companiile Lidl din România au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei...
Lidl România continuă să susțină obiceiurile responsabile ale clienților, transformându-le în recompense tangibile prin lansarea campaniei „Reciclează și câștigă cu Lidl...