Campionii reciclării

Campionii reciclării

De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori cantitățile reciclate. Andreea Idriceanu Calev, Communication Manager la RoRec, explică impactul unui astfel de proiect inovator – Patrula de Reciclare. Cum acționează Patrula de Reciclare? Noi trebuie să formăm o generație informată și responsabilă. Să creăm nuclee permanente de

Deadline pentru înscrieri la Festivalul Mediului Înconjurător: 30 aprilie

Deadline pentru înscrieri la Festivalul Mediului Înconjurător: 30 aprilie

Sunteți producători de film la început de drum, storytellers sau pur și simplu vreți să faceți o schimbare în lume? Sony Pictures Television Networks în parteneriat cu Fundația Națiunilor Unite organizează a doua ediție a Festivalului Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!”, o competiție de video-uri la care sunt invitați să se încrieri creatori de clipuri video din peste 70 de țări.

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

400.000 doze de aluminiu reciclate în șase luni

Consumatorii români au colectat aproape 400.000 doze de aluminiu în șase luni de la lansarea campaniei “Și mama reciclează!”, organizată la nivel național de Can Pack Recycling cu sprijinul Auchan România. Timișoara, Pitești, Sibiu, Ploiești, Cluj și București se află în topul localităților în care au fost strânse cele mai mari cantități de doze. Raportat la numărul de aparate din

75.000 de euro pentru proiecte de mediu

75.000 de euro pentru proiecte de mediu

IKEA România a lansat prima ediție a Fondului IKEA pentru Mediul Urban, ce va susține financiar, timp de trei ani, între trei și cinci proiecte, din București și Ilfov, în care să fie implicată comunitatea din apropierea magazinului IKEA Băneasa. Partener în acest proiect este Fundația Comunitară București, condusă de Alina Kasprovschi în calitate de director executiv. Fondurile în valoare

Deloitte cauta cele mai bune rapoarte de CSR

Deloitte cauta cele mai bune rapoarte de CSR

Deloitte Romania invita companiile sa se inscrie in cea de a XVI-a editie Green Frog Award din Europa Centrala, care  identifica si premiaza cele mai bune rapoarte non-financiare din regiune. ”Green Frog Award este o ocazie excelenta pentru companii de a-si demonstra practicile de sustenabilitate si modalitatile prin care isi gestioneazaimpactul economic, social si de mediu, intr-un mod activ si

Publicis incurajeaza voluntariatul prin Green Endorsement

Publicis incurajeaza voluntariatul prin Green Endorsement

Publicis Groupe Romania lanseaza, impreuna cu initiativa “Plantam fapte bune in Romania” si peste 30 de companii, campania Green Endorsement, sustinuta de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor. Voluntarii participanti la actiunea de impadurire nationala organizata de “Plantam fapte bune in Romania” vor primi, incepand cu aceasta luna, certificatul Green Endorsement, recunoscut de cele mai mari companii din tara. In functie

Descopera oportunitatile antreprenoriatului romanesc in 2016!

Descopera oportunitatile antreprenoriatului romanesc in 2016!

Fiecare antreprenor isi propune sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a transforma afacerea pe care o conduce intr-una de succes. ADN Antreprenor este evenimentul care prezinta profilul antrepenorului roman si nisele in care s-au dezvoltat in ultimii 20 de ani afacerile antreprenoriale. In cadrul conferintei vor fi dezbatute si cele mai eficiente strategii de dezvoltare precum si

Let`s Do It, Danube! premiaza scolile cu un laborator de informatica

Let`s Do It, Danube! premiaza scolile cu un laborator de informatica

Cea de-a treia editie a proiectului “Let’s Do It, Danube!” va consta intr-o competitie dedicata unitatilor de invatamant din judetele dunarene, cu scopul de a promova un comportament responsabil fata de mediu si in special fata de Dunare. Competitia “Let’s Do It, Danube!” se va desfasura in perioada 5 februarie 2016 – 25 iunie 2016. Scolile pot solicita inscrierea in

3 tone de baterii uzate in 3 luni

3 tone de baterii uzate in 3 luni

In primele trei luni de desfasurare a programului de colectare a bateriilor uzate si a acumulatorilor vechi – Recicleaza si te recompensam! – au fost colectate 130.249 unitati, reprezentand aproximativ 3 tone de baterii uzate. Programul de colectare va continua pana in luna decembrie. Pentru a incuraja colectarea responsabila a bateriilor uzate, Carrefour, impreuna cu CCR REBAT, recompenseaza clientii oferind

Reciclare la rebranding

Reciclare la rebranding

Telekom Romania a colectat, in doar 3 luni de la rebranding, 16 tone de hartie cu vechea identitate, prin campania “Reciclam si Inovam”, desfasurata in perioada 29 septembrie – 14 noiembrie. In perioada mentionata, angajatii au fost invitati sa adune materiale tiparite pe hartie cu vechea identitate si sa le aduca la puncte de colectare din sediile companiei. Cantitatea de