O campanie maturata si declinata 360

O campanie maturata si declinata 360

Muller Das Kaskaval a revenit anul acesta cu o noua campanie… maturata si declinata 360, semnata Jazz , cu un mesaj clar: Muller Das Kaskaval. Maturarea da gustul. Meniul acestei campanii contine un spot TV cu mult appetite appeal, care transforma o simpla omleta intr-un mic dejun epic. Retetele din online sunt ancorate in tendintele moderne de gatit, iar Alice

Cascavalul are un nou nume: Das Kaskaval

Cascavalul are un nou nume: Das Kaskaval

Dupa doi ani de munca si numeroase studii de piata, producatorul de lactate Müller a lansat Das Kaskaval, un produs cu un nou concept de maturare, un ambalaj care se resigileaza si un design premium. Campania de promovare a noii marci de cascaval a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate Jazz. Noutatea este comunicata prin intermediul unui spot TV

Schimbare de imagine Müller

Schimbare de imagine Müller

Müller lanseaza, incepand cu luna mai, o noua identitate vizuala pentru categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smantana. Noua identitate a ambalajului, gandita de agentia de creatie Jazz, pastreaza albastrul intens, caracteristic brandului Müller si inlocuieste design-ul incarcat, specific ambalajelor de lactate albe, cu un element vizual central – inima Schimbarea in designul produselor Müller vine si ca o