Fuziuni și achiziții de 4 mld. $ în primele nouă luni din 2022. Cum arată topul tranzacțiilor
Piața românească de fuziuni și achiziții (M&A) a înregistrat 169 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2022, în creștere...
Piața românească de fuziuni și achiziții (M&A) a înregistrat 169 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2022, în creștere...
Grup Șerban Holding este activă în mai multe domenii, printre care producție vegetală, ferme avicole, panificație, patiserie și cofetărie. Nicolae Șerban,...
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi răcoritoare, anunță o investiție în valoare de 100 de milioane de...
Brandurile din portofoliul PepsiCo – Pepsi, Mirinda sau Lay's – mizează pe un mix inovator între offline și online, old și...
PepsiCo, companie globală care deține mărci precum PepsiMAX, Lay’s, Doritos și Quaker, lansează o nouă ediție a programului de internship pentru...
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o serie de modificări la nivel organizațional. Gyuri Eperjessy a...
Anul 2022 este anul distracției #înstilulCheetos, anul în care brandul Cheetos, alături de Chester, ambasadorul oficial, și-au propus să ne ajute...
În linie cu obiectivele sale de mediu, Grupul Carrefour își încurajează furnizorii care fac parte din Pactul Tranziției Alimentare, un angajament...
După lansarea PepsiCo Pozitiv, procesul de transformare strategică al companiei, având sustenabilitatea ca scop central, PepsiCo Europe anunță astăzi că, până...
PepsiCo anunță includerea în portofoliul de snacks-uri din România a brandul emblematic Cheetos. Brandul de pufuleți din porumb, fără conservanți adăugați,...
Peste 70 de branduri internaționale, inclusiv Coca Cola și PepsiCo, au cerut luni un pact global pentru combaterea poluării cu plastic,...
PepsiCo schimbă modul de producție a chipsurilor Lays în România, urmând să implementeze un sistem testat deja în Marea Britanie. Prin...
PepsiCo lansează pep+ (pep Pozitiv), o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va...
Continuând inițiativa Codului de Bune Practici în Influencer Marketing lansat împreună cu 2Performant în octombrie 2020 ce își propune o auto-reglementare a industriei...