Un nou post de radio pentru bucureșteni

Un nou post de radio pentru bucureșteni

Grupul Digi | RCS&RDS lansează Chill FM 103.8, un post de radio dedicat deconectării de la ritmul galopant al orașului, care va difuza non-stop muzică chill out. Chill FM va emite momentan doar în București, dar poate fi ascultat de oriunde din țară și din străinătate pe platforma online www.chillfm.ro. Chill FM este parte a grupului Digi | RCS &

Investiţii de peste 100.000 de euro în modernizarea Itsy Bitsy FM

Investiţii de peste 100.000 de euro în modernizarea Itsy Bitsy FM

Itsy Bitsy FM a realizat în ultima perioadă o serie de investiții importante. A investit în dotarea studioului principal, cu cea mai nouă tehnologie audio, în aplicaţia, care face ca postul să poată fi ascultat oricând şi oriunde, în numărul scurt *ITSY, fiind prima companie media din România, care foloseşte astfel de număr scurt. “Acum ne-am modernizat și suntem în

Întoarcerea în FM

Întoarcerea în FM

A fost prima voce care s-a auzit pe ProFM, a experimentat media în toate formele de exprimare, de la presa scrisă la online și televiziune, dar și gastronomia. O vreme s-a căutat mai intens pe sine și s-a retras din iureșul vieții urbane. Tot ca o formă de căutare a sinelui, a scris și o carte. De câteva luni a

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Virgin Radio, pe frecvența Radio 21

Virgin Radio, pe frecvența Radio 21

Virgin Radio a fost lansat luni, 9 ianuarie 2017, în România, în parteneriat cu grupul media francez Lagardere Active Radio International, care deține și posturile de radio Europa FM și Vibe FM. În echipa noului post de radio fac parte: Andrei Lăcătuș aka Shurubel, Bogdan Ciudoiu și Ionuț Bodonea – gazdele programului matinal Virgin Tonic. De asemenea, programul va cuprinde

Digi FM, monitorizat in MIP Radio

Digi FM, monitorizat in MIP Radio

Incepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman de Audit TransmediA, iar primele rezultate sunt deja disponibile. Pe langa datele de monitorizare ale PRO FM, RDS & RCS SA pune astfel la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de livrare a spoturilor

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

In decembrie anul acesta, primul radio pentru copii din Europa a implinit 10 ani de emisie. Despre cum au fost acesti ani, despre esente si transformari, dar si despre planuri, am discutat cu Nadia Tataru, fondator si director general al Itsy Bitsy. Ati aniversat primii zece ani. Ce s-a schimbat in tot acest interval in viata echipei Itsy Bitsy? Intr-adevar,

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE. Adoptarea noului brand face parte din procesului international de rebranding al marcii GDF SUEZ in ENGIE, derulat sub moto-ul «Lumea se schimba si, odata cu ea, energia noastra», anuntat de Grup in data de 24 aprilie 2015. Schimbarea de marca este realizata intr-un context in care domeniul energiei este marcat

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

Odata cu lansarea grilei de programe pentru aceasta toamna Itsy Bitsy FM si o noua identitate vizuala.    Schimbarea imaginii lui Itsy si a lui Bitsy a fost realizata cu sprijinul GO Studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, care a creat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

Publicitatea radio, in crestere cu 13%

Publicitatea radio, in crestere cu 13%

Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014, ajungand la o valoare de 86 milioane de euro (ratecard), potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia. Cresterea a fost in principal influentata de activitatea de comunicare a companiei farmaceutice Zdrovit, care pentru primul semestru