Fotbalul 2.0 – De la Liga I la Liga Campionilor in online

Fotbalul 2.0 – De la Liga I la Liga Campionilor in online

Se spune ca la politica si la fotbal se pricepe oricine. Cand vine vorba despre sportul cu balonul rotund, romanul este mare consumator, atat in fata televizorului, cat si in online. Transmisiuni ale meciurilor, talk-show-uri, homepage-uri ale site-urilor de specialitate, pagini de Facebook. Tot ce tine de fotbal inregistreaza cifre impresionante. Folosind Zelist Industries si fbMonitor, am analizat cele 14

Bayern Munchen – cel mai valoros brand de club de fotbal din lume

Bayern Munchen – cel mai valoros brand de club de fotbal din lume

<p> Dupa ce a castigat titlul in Bundesliga si Liga Campionilor, Bayern Munchen a mai cucerit un titlu, devenind clubul cu cel mai valoros brand la nivel global.</p> <p>  </p> <p> Potrivit unui studiu anual realizat de Brand Finance, brandul Bayern München valoreaza 668 de milioane de euri, depasind brandul Manchester United, evaluat de 650 de milioane de euro. Podiumul