Secom își extinde portofoliul cu ceaiuri premium din Sri Lanka

Secom își extinde portofoliul cu ceaiuri premium din Sri Lanka

Secom își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse, aducând în România Tealia, un brand premium de ceaiuri din Sri Lanka. Astfel, începând din această lună, Secom comercializează, în exclusivitate pe piața locală, 17 sortimente de ceai Tealia: 2 varietăți de ceai negru, 5 sortimente de ceai verde, 8 tipuri de ceaiuri din plante și 2 ceaiuri desert. Produsele

Secom intră pe un nou segment de piață

Secom intră pe un nou segment de piață

Compania românească Secom se extinde pe segmentul produselor naturale pentru frumusețe și introduce în portofoliu produsele Andalou Naturals, primul brand de cosmetice naturale cu ingrediente nemodificate genetic (Non-GMO), din Statele Unite ale Americii. Produsele Andalou Naturals sunt create pe bază de celule stem din plante și fructe și ingrediente precum resveratrolul, probioticele, enzime derivate din fructe de pădure, Coenzima Q-10

Secom, afaceri în creștere cu 33%

Secom, afaceri în creștere cu 33%

Secom, companie românească specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a finalizat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2015, când afacerile Secom se situau la 12,2 milioane de euro.  În 2016 compania a avut o dinamică de dezvoltare mult mai accelerată față

Parteneriat între Secom și Grădina Botanică

Parteneriat între Secom și Grădina Botanică

Secom a lansat ”Grădina cu remedii”, o inițiativă de CSR ce constă în amenajarea completă a sectorului de plante medicinale și utile din Grădina Botanică, prima etapă a amenajării încheindu-se la începutul lunii septembrie. Scopul principal al proiectului este susținerea pe termen lung a sectorului de plante medicinale și utile din cadrul Grădinii Botanice, îmbunătățirea colecției de plante și creșterea

Parteneriat pe trei ani intre McCann Health si Secom

Parteneriat pe trei ani intre McCann Health si Secom

McCann Health Bucharest a lansat prima campanie de imagine pentru compania romaneasca Secom, specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete. Campania este parte a unui parteneriat semnat pe trei ani. McCann Health va comunica integrat – prin toate diviziile grupului (ATL, media, PR, digital) noua platforma care isi propune sa construiasca brand equity-ul Secom

Afaceri cu 19% mai mari in 2015 pentru Secom

Afaceri cu 19% mai mari in 2015 pentru Secom

Secom, companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a inregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), in crestere cu 19% fata de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), in 2014. Compania a continuat dezvoltarea retelei de magazine proprii, ajungand la 8 unitati, dupa ce