Un jucător implicat

Un jucător implicat

Este prezent de 20 de ani pe piață și are planuri mari pentru următorii ani pe piața locală. România devine unul dintre centrele de producție importante ale grupului BAT, cu impact semnificativ în economia locală.  BAT este cel mai mare jucător de pe piața românească a tutunului, cu o cotă de piață de peste 53%. Peste jumătate dintre țigările vândute

Schimbare radicală  prin inovație

Schimbare radicală prin inovație

Una dintre industriile care cunosc cea mai mare transformare în prezent este cea a tutunului. Inovația și tehnologia au schimbat complet modul în modul în care se consumă tutunul în prezent. BAT, liderul pieței de tutun din România, aniversează 20 de ani de prezență la nivel local, fiind de altfel un hub regional pentru alte nouă țări din Europa Centrală

Viitorul fără fum

Viitorul fără fum

Dispozitivele de încălzit tutunul sunt în mare vogă în Japonia, fiind folosite peste tot și dorite mai ceva ca ultimul gadget. Pentru IQOS, cota de piață în Japonia a ajuns la 15%. Branislav Bibic, Managing Director la Philip Morris România, ajunge de la Tokyo la București ca să ne spună cum evoluează IQOS la noi.    În Japonia, IQOS a

Fără fum și fără foc

Fără fum și fără foc

Sub presiunile reglementărilor tot mai stricte, industria tutunului apelează la inovații tehnologice și gadgeturi pentru a se reinventa. Miza este crearea și, desigur, dominarea unor piețe cu totul noi într-un domeniu cu istorie de secole. Dacă panica de a rămâne fără baterie la telefon este o adevărată boală a omului modern, ce vor face fumătorii când li se va termina

Schimbare in managementul JTI

Schimbare in managementul JTI

Incepand cu aceasta luna, Mark Rock este noul General Manager al JTI Romania, Moldova si Bulgaria. El preia aceasta functie de la Charlie Cunningham-Reid, care va conduce departamentul Corporate Affairs & Communications al JTI din Marea Britanie. Mark Rock are o experienta de aproximativ 28 de ani in industria tutunului. In 1987, s-a alaturat departamentului de Vanzari si Marketing al