Călătorii vs. bijuterii. Ce cumpără îndrăgostiții?

Călătorii vs. bijuterii. Ce cumpără îndrăgostiții?

Cei mai mulți dintre consumatori continuă să investească în experiențe, în detrimentul bunurilor materiale, în preajma zilei de Valentine’s Day, potrivit studiului Mastercard Love Index. Realizat anual, Mastercard Love Index a fost conceput pe baza analizei tranzacțiilor realizate cu carduri de debit, de credit sau prepaid, pe parcursul ultimelor trei perioade de Valentine’s Day (11-14 februarie, 2015 – 2017). “Dorința

Cât au dat românii pe un buchet de Valentine’s Day

Cât au dat românii pe un buchet de Valentine’s Day

Românii au cheltuit, în medie, 190 de lei pe buchetele dăruite persoanelor iubite de Valentine’s Day, potrivit FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România. Comenzile înregistrate de retailer în perioada aferentă au generat vânzări în valoare de circa 20.000 de euro, în creștere cu 15%, comparativ cu aceeași perioadă a

Ce preț pui dragostei?

Ce preț pui dragostei?

O seară romantică sau o surpriză extravagantă pentru persoana iubită? Potrivit studiului ”Mastercard Love Index“, se cheltuie mai mult ca oricând până acum pentru Ziua Îndrăgostiților. Studiul anual  al Mastercard, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%.  Și în timp ce majoritatea cadourilor

Unde merg românii de Valentine’s Day

Unde merg românii de Valentine’s Day

Capitalele și marile orașe din cele mai vizitate țări europene sunt în continuare preferate de călătorii români, chiar și atunci când vine vorba de Valentine’s Day. Roma, Barcelona, Berlin, Londra și Paris sunt destinațiile către care se îndreaptă luna aceasta mulți români, alături de partener sau parteneră. Specialiștii motorului independent și gratuit de căutare a ofertelor de călătorie momondo.ro au

City break-uri de Ziua Îndrăgostiților

City break-uri de Ziua Îndrăgostiților

Peste 40% dintre pachetele de city break și biletele de avion vândute în intervalul 1 ianuarie – 8 februarie 2017 au perioada de călătorie în „luna iubirii”, mare parte dintre acestea fiind pachete – cadou pentru Ziua Îndrăgostiților sau Dragobete, conform agenției de turism online Vola.ro. Raportat la anul 2016, numărul biletelor de avion și al city break-urilor rezervate pentru

Cum s-a vazut ziua indragostitilor online

Cum s-a vazut ziua indragostitilor online

Daca in ultimii zece ani cautarea pe Google a termenului generic “cadouri” a inregistrat o scadere de pana la 40%, totusi cautarile specifice de tipul “cadouri pentru ea” sunt in crestere Agentia de marketing online Today’s a realizat o scurta analiza a ceea ce se intampla pe internet cand utilizatorii se preocupa de cum sa sarbatoreasca cat mai bine ziua

Cat costa dragostea?

Cat costa dragostea?

Dragostea costa. De fapt, costa din ce in ce mai mult sa iti arati dragostea. Mai ales de Valentine’s Day! Si cand vine vorba de cost, apar si masuratorile, se fac indici care sa arate evolutia romantismului si pot fi urmarite tendintele in domeniu. Studiul “MasterCard Love Index” arata ca, atunci cand vine vorba de cumpararea cadoului pentru persoana iubita,

Hotelierii ”indragostiti” de Ziua Indragostitilor

Hotelierii ”indragostiti” de Ziua Indragostitilor

In acest sfarsit de saptamana, cu ocazia Valentine’s Day, procentul rezervarilor la hoteluri va creste cu 15%, dupa cum arata un studiu dat astazi publicitatii de platforma de rezervari hoteliere HotelGuru.ro. Tot studiul arata ca 66% dintre romanii care vor calatori de Ziua Indragostitilor vor alege ca destinatii Valea Prahovei (23%) si Transilvania (22%). Intrebati care sunt cele mai romantice

Ziua Indragostitilor creste si la vanzarile online

Ziua Indragostitilor creste si la vanzarile online

<p> Vanzarile online in perioada 1-13 februarie au inregistrat o crestere de 42% fata de acelasi interval din 2012, potrivit unui comunicat PayU. Fiind perioada premergatoare Valentine's Day, achizitiile online ale romanilor s-au indreptat in special catre aranjamente florale, cadouri, vouchere de reduceri si, intr-o masura mai mica, spre articole vestimentare.</p> <p>  </p> <p> Magazinele online care comercializeaza cadouri, cupoane