Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii de WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de $40.3 miliarde (+41%) la o valoare de

Credem in rezultate si inventam viitorul

Credem in rezultate si inventam viitorul

Stefan Iarca si-a inceput cariera antreprenoriala de pe vremea studentiei cand impreuna cu un bun prieten a fondat compania Openmind. A lucrat pentru mai multi clienti, printre care: PRO TV, HBO, Blue Air, Pambac, 360 insights, Elmiplant, Class living, Medas, Ana Hotels. Urmatorul pas a fost unul catre o companie regionala. In 2010 s-a alaturat companiei Carnation Group din pozitia

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

<p> Dupa anuntul legat de formarea celei mai mari agentii de activare de brand din lume in iunie 2012, Geometry Global a prezentat recent noua identitate unitara a birourilor din tarile in care activeaza. In Romania, noul grup reprezinta un rebranding al agentiilor G2 Romania si Ogilvy Action.</p> <p>  </p> <p> Biroul Geometry Global din Bucuresti pastreaza sediul de pana