Business Stiri Tech

evoMAG estimează o creștere de 20% a vânzărilor pentru Black Friday

16 oct. 2020 2 min

evoMAG estimează o creștere de 20% a vânzărilor pentru Black Friday

Reading Time: 2 minute

evoMAG crește stocurile cu 50% și reorganizează activitatea de recepție a mărfii și de procesare a comenzilor, ca parte a strategiei de anul acesta de pregătire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului, Black Friday.

Spre deosebire de anii trecuți, evoluția pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfășurare a Black Friday și obligă magazinele online la pregătiri mai ample și mai din timp, cu resurse mai mari.

„Estimăm, anul acesta, o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday față de BF-ul trecut. Investiția de la începutul anului în sistemul de management al depozitului ne permite să creștem stocurile acum cu 50% și, prin urmare, să livrăm mai rapid produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG a reorganizat și activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, organizând 3 locații de recepție și 3 locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

Schimbări în comportamentul de consum

Totodată, schimbarea comportamentului de consum generat de pandemia de COVID-19, transformă și Black Friday-ul din 2020. Decizia de achiziție are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interacțiuni cu produsul înainte de a-l cumpăra și sunt mai obișnuiți cu cumpărăturile online. Totodată, așteptările acestora sunt mai mari – vor produsele cât mai repede și se așteaptă ca toată experiența de cumpărare să fie cât mai plăcută, iar procesul de comandă al produselor să se desfășoare rapid și fără erori.

„De BF 2020 ne așteptăm la mai multe sesiuni de achiziții ca în trecut, aceiași clienți alegând să cumpere de mai multe ori. În perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va crește cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni”.

De asemenea, plata cu cardul va fi mai des folosită anul acesta de Black Friday față de anul trecut, estimarea fiind ca una din două comenzi să fie plătită online, cu cardul.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: