Business Companii Stiri

Harta curierilor Glovo se extinde în Ilfov

23/04/2020 2 min read

Harta curierilor Glovo se extinde în Ilfov

Reading Time: 2 minute

Glovo va putea fi folosit începând de astăzi și de locuitorii din Corbeanca, a 25-a localitate în care aplicația de servicii de livrare rapidă se extinde. Serviciile de livrare sunt disponibile și pentru localitățile din proximitate, respectiv Ostratu, Tamași, Petrești, Săftica și Otopeni. Săptămâna trecută, Glovo a extins aria de acoperire din București, curierii putând acum livra orice și în Tunari, Mogoșoaia și Bragadiru.

În primă fază, locuitorii din Corbeanca au acces la produsele restaurantului McDonald’s și la categoria “Curier Rapid”. Urmează ca în aplicație să fie adăugate noi opțiuni în curând – Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie și Băuturi.

Categoria „Curier rapid” este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți pentru ora de sport etc.

În ultima lună și jumătate, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor în cele 25 de centre în care este prezentă: a echipat toate sediile Glovo cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnătura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. 

Glovo va încheia în următoarea perioadă parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri.

“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Glovo operează în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă