PR MarComm Stiri

JUNE devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma care digitalizează publicitatea la mall

22 iul. 2025 4 min

JUNE devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma care digitalizează publicitatea la mall

Reading Time: 4 minute

Agenția JUNE devine partenerul de comunicare pentru startup-ul Generatik, platforma digitală de planificare a campaniilor de mall advertising lansată de Brand Management. Parteneriatul dintre cele două echipe nu este doar despre vizibilitate, ci despre responsabilitatea de a aduce în prim-plan un produs care redefinește modul în care brandurile își planifică prezența în spații indoor.

Împreună, își propun să construiască o comunicare care susține nu doar notorietatea Generatik, ci și înțelegerea profundă a impactului său în industrie. 

Campania de lansare a urmărit poziționarea strategică a produsului în piața de media și creșterea vizibilității acestuia în rândul agențiilor, brandurilor și rețelelor relevante de publicitate indoor, cu un accent puternic pe mall advertising, o zonă-cheie în strategia de comunicare a Generatik.

Fără a exclude și celelalte tipuri de spații din zona de real estate, precum clădirile de birouri sau parcurile de retail, platforma își propune să devină soluția preferată pentru planificarea eficientă a campaniilor desfășurate în locații cu trafic ridicat, printr-o comunicare coerentă, relevantă și susținută în media de specialitate.

Cu o experiență dovedită în parteneriate cu peste 50 de start-up-uri, JUNE se poziționează ca partener agil de comunicare pentru companiile care urmăresc să crească accelerat și strategic în piețe emergente.

Lansată în iunie 2025, Generatik este o soluție tech care simplifică modul în care se planifică, estimează și contractează campaniile de mall advertising, aducând pentru prima dată în România o platformă complet digitală în acest domeniu. JUNE a fost implicată de la bun început în definirea strategiei de comunicare, în poziționarea mesajelor cheie și în gestionarea întregului demers de media relations. 

„Pentru un produs atât de nou și de ambițios cum este Generatik, ai nevoie de mai mult decât vizibilitate, ai nevoie de validare prin comunicare. De la prima întâlnire cu echipa JUNE am știut că avem în față un partener care înțelege nu doar mecanismele media, ci și ritmul în care trebuie construită relevanța. Au reușit să traducă perfect ce este Generatik pentru industrie și pentru public”, a declarat Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.

Campania de PR pentru lansarea Generatik a fost susținută printr-un plan editorial amplu, o campanie de presă în regim de exclusivitate, interviuri în publicații de profil și întreținerea unei relații constante cu presa de business, tech, locală și nu numai. Campania a generat rapid interes în industrie și a contribuit la atragerea primelor abordări din partea agențiilor media.

Iuliana Floricică, CEO & Co-founder June Communications

„Totul a început de la o strategie bine definită, modelată pe nevoile audienței target, tendințelor actuale și definirea unui concept clar: labirintul publicității offline și haosul specific industriei. Ne-am dorit o lansare care nu doar să anunțe un nou produs pe piață, ci să creeze contextul oportun pentru Generatik, iar platformă să fie percepută ca un instrument valoros, creat în România, dar cu aplicabilitate globală. A fost un exercițiu de comunicare atent calibrat, care a combinat expunerea media cu un mesaj clar: viitorul planificării campaniilor din cadrul centrelor comerciale este digital și deja se întâmplă”, a spus Iuliana Floricică, CEO & Co-founder June Communications.

De la lansare și până acum, JUNE continuă să susțină Generatik cu servicii de media relations, consultanță de comunicare și creare de conținut strategic, cu obiectivul de a consolida brandul pe termen lung și de a susține extinderea acestuia în afara pieței locale.

„Orice inovație are nevoie de un ecosistem care să o susțină. În cazul nostru, PR-ul a fost puntea dintre ceea ce am construit tehnic și felul în care produsul a fost înțeles, testat și dorit de piață. Cu sprijinul echipei JUNE, am reușit să facem un pas important către o industrie care ne-a validat mai repede decât ne așteptam”, a adăugat Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.

Prin acest parteneriat, Generatik și June Communications demonstrează că inovația și comunicarea strategică pot merge mână în mână pentru a aduce un produs emergent în atenția publicului potrivit, la momentul potrivit. Succesul campaniei confirmă rolul esențial al PR-ului în susținerea lansărilor tehnologice și în crearea unui dialog autentic între branduri și piață.

Despre June Communications

June Communications este o agenție de PR și comunicare integrată, cu sediul în București, specializată în poziționarea strategică a brandurilor, media relations, comunicare corporate și lansări de produs. Agenția lucrează cu start-up-uri, IMM-uri și corporații, atât la nivel local, cât și  internațional, oferind campanii personalizate care conectează brandurile cu publicul lor, din sectoare diverse, precum tehnologie, fintech, agricultură, energie.

June Communications oferă o paletă largă de servicii din sfera PR-ului, marketingului și comunicării, de la planificare strategică până la implementare, fiind capabilă să sprijine livrarea planului de business al start-up-urilor, dar și să înțeleagă nevoile business-urilor stabile furnizând soluții inovatoare, personalizate prin care să obțină rezultatele așteptate.

Despre Generatik

Generatik este prima platformă digitală din România care simplifică întregul proces de planificare, implementare și monitorizare a campaniilor de publicitate în cadrul mall-urilor. Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experință în industria de indoor advertising, platforma reunește într-un singur ecosistem toți actorii implicați în publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție. Cu o interfață intuitivă, date demografice precise și algoritmi inteligenți, Generatik transformă modul în care brandurile ajung la publicul lor în spațiul offline, reducând un proces care înainte dura 20 de zile la doar 20 de minute, pentru generarea unui media plan de mall advertising la nivel național.

ID 29553892 | Public Relations © Mateusz Żogała | Dreamstime.com

Articole pe aceeași temă: