Mediascope susține viziunea de inovație și sustenabilitate a MBBFW
Reading Time: 4 minuteÎn perioada 27–30 martie, Palatul Regal din București a fost gazda ediției de primăvară a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week (MBBFW), unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei de modă din România.
Sala Tronului de la Palatul Regal din București a fost un spațiu al contrastelor. Pe de o parte, eleganta arhitecturii istorice, pe de altă parte, un decor minimal, contemporan, care a oferit cadrul perfect pentru prezentările de modă.
Conceptul creativ al amenajării a fost realizat de biroul de arhitectura AÉ02, în timp ce Mediascope a fost echipa responsabilă de implementarea tehnică și de producție. De la construcția scenei și montajul celor șase stâlpi de oglindă care au reconfigurat vizual Sala Tronului, până la instalarea panourilor care au definit zona de defilare, fiecare detaliu a fost gândit și pus în scenă pentru a respecta viziunea arhitecturală propusă.


Într-un loc încărcat de istorie, precum Sala Tronului, echipa Mediascope a implementat soluții tehnice și de producție care au completat viziunea arhitecților — de la construcția scenei modulare și a elementelor de decor, până la integrarea tehnologiei video și a instalațiilor digitale.
În acest cadru prestigios, Mediascope a asigurat un concept tehnic inovator integrat amenajării interioare de eveniment pentru MBBFW, menit să sublinieze direcția de modernitate și sustenabilitate urmărită de organizatori.
Pe lângă inovația de Main Stage, Mediascope a prezentat și The Divider, o instalație de tip digital canvas concepută pentru a amplifica prezența la eveniment a participanților. The Divider este denumit astfel deoarece în marketingul experiențial reușește să aducă împreună, dar și să separe prin finețea sa, două lumi: cea a experienței directe a participanților la eveniment și cea a designului și a esteticii integrate de brand.
The Divider creează un cadru captivant, ce aduce laolaltă interacțiunea fizică și cea virtuală. Astfel, participanții și invitații au fost invitați să exploreze instanță de artă digitală, imagini și proiecții unice, subliniind încă o dată accentul pus de MBBFW pe inovație și experiențe memorabile.

„Ne-am dorit să aducem un plus de valoare ediției din acest an a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, fiind alături de partenerii noștri deja la a doua ediție, iar scena modulară, alături de The Divider, au fost răspunsul nostru la viziunea lor de flexibilitate și inovație. Am îmbinat soluții tehnice avansate cu un design adaptabil și elemente digitale captivante, pentru ca designerii să-și poată exprima creativitatea fără limite și publicul să trăiască o experiență memorabilă. Credem că astfel de proiecte impulsionează industria modei din România și arată că putem fi competitivi pe marile scene internaționale,” a declarat Raluca Bocai, Director Executiv Mediascope.
Implementarea scenei modulare și a instalației The Divider a contribuit la:
- Creșterea impactului vizual și a dinamicii prezentărilor de modă, atât pentru brandurile consacrate, cât și pentru designerii emergenți.
- O experiență imersivă pentru spectatori și cumpărători internaționali, care au urmărit colecțiile într-un format mai original și mai atrăgător.
- Posibilitatea de a colecta date și feedback în timp real, oferindu-le designerilor și organizatorilor informații valoroase pentru edițiile viitoare.
- Consolidarea reputației României pe piața internațională de modă, prin asocierea cu proiecte tehnologice și creative de impact.
Despre MBBFW
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week (MBBFW) își propune să conecteze designeri, cumpărători, reviste de specialitate, mass-media internațională, producători, profesori universitari și persoane active în diverse domenii de interes si are la baza trei piloni centrali: moda, sustenabilitate, si educație.
Evenimentul asigură prezența producătorilor internaționali de textile și a școlilor de modă, concentrând totodată figuri importante din industrie într-un moment artistic unic, în conformitate cu cele mai înalte standarde internaționale.
Despre Mediascope
Agenția de trade marketing Mediascope este specializată în New Tech, Data Collection & Data Analysis și automatizări, activări de brand, campanii integrate și soluții creative pentru o gamă variată de clienți. Cu o experiență solidă în industrii multiple, agenția oferă servicii personalizate, de la strategie și creație până la implementare și măsurarea performanței.
Domenii de expertiză:
- Activări de brand: Organizarea și implementarea de activări la punctele de vânzare, în cadrul evenimentelor sau în spații publice, pentru a crește vizibilitatea și rata de engagement.
- Campanii integrate: Dezvoltarea de soluții de marketing 360°, care includ elemente de new tech, digital, outdoor, in-store și experiențial.
- Producții personalizate: Dezvoltarea de instalatii si POSM-uri inovatoare de brand, teatralizări, plasări experiențiale, tehnologie și data collection.
Mediascope colaborează cu branduri de renume din industrii diverse, precum: FMCG, spirtoase și băuturi alcoolice, retail și comerț, fashion, evenimente și festivaluri, fiind orientată către livrarea unor campanii care generează impact măsurabil, fie prin creșterea vânzărilor, fie prin consolidarea imaginii de brand.
Echipa Mediascope oferă soluții inovative, dar ancorate în realitățile și obiectivele de business ale clienților și se implică activ în procesul de creare și implementare, colaborând îndeaproape cu clienții pentru a se asigura că fiecare proiect este aliniat la cerințele acestora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz