Marketing Stiri

Monstrii imblanziti de Philips

13 nov. 2014 < 1 min

Monstrii imblanziti de Philips

Reading Time: < 1 minut

Philips si Ogilvy&Mather Romania au lansat o noua noua campanie de comunicare dedicata statiilor de calcat – Philips PerfectCare.

Pornind de la insight-ul ca multe dintre consumatoare au porecle pentru mormanele de rufe de acasa, eroii campaniei de comunicare sunt trei monstruleti: Mad Mix, Ugly Jean si Dirty Shirty.

Mad Mix, monstruletul din rufe amestecate, apare in familiile cu copii si poate fi calcat dintr-o singura miscare, datorita tehnologiei Optimal Temp care asigura combinatia perfecta de abur si temperatura potrivita fiecarui material, fara ajustari suplimentare de temperatura. Ugly Jean vaneaza in arealul denimului si poate fi infrant cu jetul de abur puternic. Iar Dirty Shirty, cel din casele oamenilor de business, aduna camasile de zi cu zi, dar poate fi rapus cu usurinta datorita rezervorului generos, care asigura o autonomie de calcare de pana la 3 ore.

Impreuna, cele trei creaturi sifonate apar in atata in componentele digitale, cat si in cele in-store si off-line ale campaniei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: